Gå til innhold

Hvilke spill har mest glicher/bugs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tør vedde på at de fleste som kommer med forslag her ikke har prøvd Far West. Hadde dere gjort det hadde det hatt mage stemmer her, garantert. Spillet er fullstendig verdiløst den dag i dag. Utvikler har vært klar over alle (meget seriøse) problemene hele tiden, men har valgt å overse dem.

 

Spillet er for mange umulig å starte, og de som klarer å starte det blir i løpet av en stund tid offer for en bug som gjerne betyr ødelagt savegame og den sikre død. Fiasko!

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
Tror min stemme må gå til Battecruiser 3000. Spillet var jo ikke annet enn en stor bug.

Endelig noen med litt peiling... Første patchen fikset over 2000 (!) feil, de fleste var kritiske. Ellers må sølvplassen gå til Daggerfall som ble fikset for en håndfull hundre feil i første patch....!

Lenke til kommentar

Tror nok Temple of Elemental Evil har tatt BUG-tronen med glans. Selv med patch OG spiller-laget patch for å prøve å bøte på problemene er spillet på grensen til uspillbart. Selv release av Anarchy Online virker strømlinjeformet i forhold.

 

Det virker desverre som om Atari jobber livet av seg for å få ryktet som Bug-Utgiveren. Om en leser litt på forumet til Atari så har de presset ut flere uferdige spill på markedet. Samt at de bare slipper ut EN patch før all support er droppet.

 

Som eksempel har jeg den uoffisielle bug-lista fra forumet: http://www.ataricommunity.com/forums/showt...threadid=324169

 

Jeg kommer ivertfall aldri mere kjøpe spill fra Atari før jeg har lest på forumene at spillet fungerer bra.

 

Mvh.

SvUpP

Endret av SvUpP
Lenke til kommentar
Street legal racing - redline må vaere det absolutt mest bøggete spillet i historien...  :w00t:  :w00t:  :w00t: selv med alle patchene er det mere bugs enn alle andre spill jeg har spillt TIL SAMMEN.

Yup dette spillet tok kaken.

Det spillet er buggete, men ikke i nærheten av Far West. Ser noen nevner Temple of Elemental Evil her, det kan også være ganske ille, men heller ikke det når Far West lenger enn opp til knærne. Sådetså! ;)

Lenke til kommentar

Gothic hadde vel endel bøggs...

 

Den bøggen jeg husker best var vel med CS 1.6 da glocken min plutselig gikk bananas ^_^

Den gikk altså i burst-mode og avfyrte burstene uten pause. Den gikk heller ikke tom for ammo da den holdt på slik. Jeg drepte 4 stk i nærkamp i løpet av 30 sek. Var sinnsykt moro :D

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Thief 2 måtte man jo ha patcher på tilsammen (nesten) 50MB for å kunne spille. Det er tragisk... :thumbdown:

Uuumm...nei....? :no:

Thief 2 hadde en patch på 32 megs, men det var så absolutt spillbart

før patchen kom. Du tenker garantert på ett annet spill, eller så har du vært

veldig uheldig med kompatibilitet eller noe lignende. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...