Gå til innhold

Hvilke spill har mest glicher/bugs


Anbefalte innlegg

Street legal serien voter jeg på! Kan ikke gi ut sånn dritt! masse masse masse bugs i det spillet! Til dere som ikke har testa det, prøv, bli skuffa, kast spilllet.

Hadde vært et genialt spill uten alle dissa råtne bugsa.

Lol! Så sant, så sant. :D

Det er forbi min forståelse hvordan de kunne selge det spillet, det var så utrolig buggete at man skulle tro det var pre-alpha eller noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husker starcraft jeg... 2vs2 game i lan. alle samme var zerg, og hadde maxa ut limiten med bare hydralisker. Alle sammen møttes i midten til møljeslagsmål. DEt må være den største samlign bugs jeg noen gang har sett i et spill. :D

Det er ingenting det da, tenk deg 4v4 og alle er zerg med bare zerglings, alle har drept arbeiderne å alt. :wow:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Street legal racing - redline må vaere det absolutt mest bøggete spillet i historien...  :w00t:  :w00t:  :w00t: selv med alle patchene er det mere bugs enn alle andre spill jeg har spillt TIL SAMMEN.

Yup dette spillet tok kaken.

Det spillet er buggete, men ikke i nærheten av Far West. Ser noen nevner Temple of Elemental Evil her, det kan også være ganske ille, men heller ikke det når Far West lenger enn opp til knærne. Sådetså! ;)

SERRIØST=?!? :wow::scared:

 

Gode gud :laugh::laugh: skulle gjerne prøvd det :p

Lenke til kommentar

Merkelig. Har ikke merket en eneste bug i dette spillet (bortsett fra det med regionale instillinger, men jeg ser ikke på dette som noe problem). Noen spesiell bug du tenker på?

Det var vel kanskje å ta i. Men problemet når jeg legger inn spillet, er at jeg får problemer med selve operativsystemet. Hvis jeg høyreklikker på et av ikonene til harddiskene, henger maskinen seg. Kan ikke formatere eller noen ting. Merkelige greier. :dontgetit:

Men utover det så fungerer det greit. Nå har jeg formatert, og lagt inn alt på nytt, men jeg tør ikke legge inn spillet. Mulig jeg er pysete...

Lenke til kommentar
Har egentlig altid lurt litt på hvilke spill som har mest feil. (Både morsomme og irriterende)

Har spillt Midnight club 2 en del på live og der må jeg si man får vite om mange glicher i spille, men det er jo sykt tidi.

Noe av det mest irriteren må ha vert når jeg var på slutten av et av Halo brettene da jeg gikk ut av en gost og rett inn i en stein, og måtte begynne fra checkpointe igjen.

Av de spillene jeg har spilt, og det er ganske mange, vil jeg si at Operation Flashpoint er en vinner på dette området! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...