Gå til innhold

Hvilke spill har mest glicher/bugs


Anbefalte innlegg

Har egentlig altid lurt litt på hvilke spill som har mest feil. (Både morsomme og irriterende)

Har spillt Midnight club 2 en del på live og der må jeg si man får vite om mange glicher i spille, men det er jo sykt tidi.

Noe av det mest irriteren må ha vert når jeg var på slutten av et av Halo brettene da jeg gikk ut av en gost og rett inn i en stein, og måtte begynne fra checkpointe igjen.

Endret av Starcraft_RULES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si meg enig der, Daggerfall hadde SINNSYKT med bugs...

 

Ellers så var jeg en av de "heldige" som fikk spille Anarchy Online Beta, og også AO rett etter release....Det skulle ikke vert lovlig å slippe et så uferdig produkt, det var rett å slett latterlig... :scared:

 

Fytterakkern, Anarchy Online hadde jeg helt glemt. Kjøpte det dagen etter release, og det var bare rot... lag lag lag og ødelagte professions.... Litt frustrerende å få slideshow i byene!

Lenke til kommentar
GTA3 har sinnsykt med grafikkfeil hos meg. Masse vegger og lignende som er bort eller har helt psykotiske farger. ******* irriternde å krasje hele tiden i ting jeg ikke ser...

Var det PC versjonen eller ps2 versjonen.

Har rundet GTA3 på PC og fant ikke mange feil.

Det er grunn til å tro at han mente PC versjonen. Typisk for PC med den typen grafikkfeil. :angry:

Lenke til kommentar

Det finnes bare en konge på bug-tronen og det er den originale

releasen av Falcon 4.0

 

Totalt katastrofe...etter 5 år og uante timer med dugnad fra fans

er det en fet sim...det finnes ikke mange communities som står på

slik som de...eller som har så mye ondt blod i seg for tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...