Gå til innhold

Slik ble jeg avskjediget på dagen fra Bergens Tidende, uten muligheter til å rette meg etter retningslinjer jeg aldri ble gjort kjent med


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Du er avbildet sammen med et ølglass. Si meg, ønsker du sympati? Er du seriøs i det hele tatt, eller skal jeg bare kategorisere deg som nok en bråkmaker som kjører saken sin i mediene? Historien er full av folk som velger å vaske skittentøyet sitt i offentlighet, og det er ikke alltid like lurt. Jeg bare håper at du ikke skader deg selv.

Lenke til kommentar

Du er avbildet sammen med et ølglass. Si meg, ønsker du sympati? Er du seriøs i det hele tatt, eller skal jeg bare kategorisere deg som nok en bråkmaker som kjører saken sin i mediene? Historien er full av folk som velger å vaske skittentøyet sitt i offentlighet, og det er ikke alltid like lurt. Jeg bare håper at du ikke skader deg selv.

 

Dramaqueen, useriøs, bråkmaker, og indirekte trusler grunnet et ølglass på bordet.. jøsses var ikke dette litt voldsomt?

 

Kanskje du aldri bør kategorisere folk Tom, kanskje det ikke er helt din greie?

Har du irritert deg over en lenger periode over reportasjer i div aviser og ukeblad av typen som består av et staget bilde og en trist sympati historie som lar gå ut over han her? Eller jobber du for BT?

 

Tror kanskje du trenger den pilsen mer enn han.. slapp av litt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Joda, ser absolutt den. Men - jeg er dobbelt så gammel som fyren, og har sett en del konflikter opp gjennom tidene. Og jeg har sett hvordan folk har skadet seg selv mer ved å ta fighten, enn bare svelge en kamel eller to, og komme seg videre. Dette hendte nylig på min arbeidsplass, men du skjønner sikkert at jeg ikke kan ta detaljene her.

 

Min bekymring gjelder ikke selve saken, men at journalisten muligens skader seg ved å kjøre saken i mediene. 

Lenke til kommentar

Å velge å være freelancer helt alene er et tøft valg. Er selv konsulent (ingeniør) i et stort selskap. Der kan jeg når som helst oppleve å bli byttet ut dersom kunden vil, helt uten begrunnelse, men er fortsatt ansatt i konsulent selskapet og alltid klar for nye, alternative oppdrag. Ytringen dreier seg om den risiko man tar ved å være et enkeltmannsforetak - der fordelen er å kunne beholde all inntekt selv, men å jobbe uten sikkerhetsnett. Det hadde vært sympatisk om BT ga en advarsel, noe de trolig ville gjort om tjenesten (målt opp mot kostnaden) var veldig ønsket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...