Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyreklikke på skrivebordet >> Egenskaper >> Appearance >> Windows Xp style.

 

Prøvd det?

 

Goscinny ;)

6437777[/snapback]

 

Problemet er at XP syle ikke er et alternativ. Kun windows standard stil

 

Tordenflesk, jeg har prøvd dette også

6439076[/snapback]

prøvå instaler WB igjen og sett xp stilen på før du uninstaler...evt: systemgjenoppretting :)

Lenke til kommentar
Synes det bare er teit å ha vista skin. Det er som å kjøre en fiat ombygd til ferarri og si du har sportsbil :shrug:

6438119[/snapback]

Han har ikke vista skin, men vista os, tror jeg. Og siden dette er for XP desktops og ikke vista desktops, blir dette hans siste innlegg :)

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Så lenge det er tweaks involvert i Vista, så kan vi ikke bli stengt ute. Hver eneste tråd som blir laget eksklusivt til å inneholde Vista-bilder blir stengt. Da må vi få lov til å poste her.
Dessverre er det ingen vits å poste Vista-shots, siden "alle" allerede vet hvordan Vista ser ut, og de 2-3 "VS" som har kommet ut til Vista ser prikk like ut. Dessuten heter tråden XP desktop deskmod
Lenke til kommentar
Så lenge det er tweaks involvert i Vista, så kan vi ikke bli stengt ute. Hver eneste tråd som blir laget eksklusivt til å inneholde Vista-bilder blir stengt. Da må vi få lov til å poste her.
Dessverre er det ingen vits å poste Vista-shots, siden "alle" allerede vet hvordan Vista ser ut, og de 2-3 "VS" som har kommet ut til Vista ser prikk like ut. Dessuten heter tråden XP desktop deskmod

6446933[/snapback]

Vel, jeg har fått både Samurize, Objectdock og Rainlendar til å fungere i Vista. "VS" er vel ikke det eneste som går an å forandre på i XP, er det? Jeg vil gjerne få en link til en tråd der jeg kan poste et bilde av min Vista-tweak på lik linje med denne tråden.

 

Edit: Jeg snakker ikke om at det er noen nytteverdi av å poste "Clean"-skrivebord, men derimot UI tweaks på lik linje med XP.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Synes det bare er teit å ha vista skin. Det er som å kjøre en fiat ombygd til ferarri og si du har sportsbil :shrug:

6438119[/snapback]

Han har ikke vista skin, men vista os, tror jeg. Og siden dette er for XP desktops og ikke vista desktops, blir dette hans siste innlegg :)

 

Goscinny ;)

6441358[/snapback]

 

 

Lost me.

 

Han har vista OS, og poster sin siste post her i XP-tråden? :dontgetit::huh:

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. :hmm:

 

Goscinny ;)

6447564[/snapback]

OT:

For vi (meg) som ikke har peiling, har vista kommet? Trodde ikke det kom før til vinteren eller noe slik?

6450889[/snapback]

 

 

Beta-versjonen har vært ute lenge. Men den har fortsatt mye bugs.

Lenke til kommentar
Altså at han kommer til å konvertere nå hvert øyeblikk. Har kanskje hatt begge deler ... Ikke veit jeg. :hmm:

 

Goscinny ;)

6447564[/snapback]

OT:

For vi (meg) som ikke har peiling, har vista kommet? Trodde ikke det kom før til vinteren eller noe slik?

6450889[/snapback]

 

 

Beta-versjonen har vært ute lenge. Men den har fortsatt mye bugs.

6450989[/snapback]

Når kommer den ferdige utgaven?

Lenke til kommentar
Sjønner egentlig ikkje kordan folk klarer å overleve med windows defoult shell  :roll:
Ren og skjær latskap/uvitenhet :p

 

Mr_Razer: Eneste som mangler der nå er at du for [religiøst bullcrap]s skyld må patche Messenger'n din, og bytte/fjerne standard-ikonene i quick-launch. Ellers pent og pyntelig :thumbup:

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...