Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mysing?

Poenget er at om ein har oppe mange vindauge, så kan ein dra muspeikaren i eit hjørne, og alle vindauga stiller seg opp slik. Så er det berre å trykkje på det ein vil ha fremst, og alt blir normalt att.

6468752[/snapback]

ok :)

må ha misforstått :blush:

kjører 2 skjermer så trenger det ikke

 

EDIT:

Har winamp progressbar over hvor langt sangen er kommet, men hvordan kan man få det slik at man kan endre på den?

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Når jeg prøver andre skins/themes så oppstår en del småproblemer. Blant annet hopper innholdet i nettleseren opp og ned. Hakker på en måte. Hva kommer egentlig dette av? Er det mulig å bli kvitt det? Hva forårsaker problemet? Lurer også på hvor jeg får tak i de nyeste vista-skinnene og hva de heter. Lett litt overalt, men finner ikke det som andre har brukt i tråden her.

Endret av Riggs
Lenke til kommentar

prøver meg igjen jeg, i samurize configen min, har jeg volum -opp og -ned, og mute.

hvordan kan jeg få laget script til disse? mute kan jeg lage et autoit script;

SoundSetWaveVolume (0)

men jeg klarer ikke å lage noe script som justerer volumet opp eller ned med et gitt antall hakk, feks. fra 70 til 80.

Noen som har peil på det?

har søkt på nettet og funnet ut at et script som gjør det er feks SoundSetVolume, -10, men funker ikke

Lenke til kommentar
Mysing?

Poenget er at om ein har oppe mange vindauge, så kan ein dra muspeikaren i eit hjørne, og alle vindauga stiller seg opp slik. Så er det berre å trykkje på det ein vil ha fremst, og alt blir normalt att.

6468752[/snapback]

Har winamp progressbar over hvor langt sangen er kommet, men hvordan kan man få det slik at man kan endre på den?

6468892[/snapback]

ingen?

 

vel, noen som har et godt skin som passer til svart bakgrunn, gjerne med noe flammer? (samurize) :)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Jeg har brukt Samurize en stund nå, og der bruker jeg bl.a Desktop Weather. Dette har fungert fint, men etter at jeg formaterte fungere ikke denne plugin`en. Bruker også tv guiden og nyheter, og begge disse fungerer som de skal men altså ikke Desktop Weather. Den vil ikke oppdatere seg, og står på en dato i mars hele tia. Har backup av både script, skins og config mappene og det er disse jeg har kopiert inn i Samurize mappa.

 

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...