Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, har ikke moddet så mye at det gjør noe, men jeg synes bakgrunnen og themet passer godt sammen. :)

 

Skjerm #1 - 1280x1024

desktopside1mr0.th.gif

 

Skjerm #2 - 1600x1200

desktopside2uj9.th.gif

 

Jeppsann.

6508644[/snapback]

Ris eller ros noen?

6516295[/snapback]

 

Ikke så verst. Veldig stilrent, det liker jeg. Bakgrunnen likte jeg ikke så godt.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Ny på forumet her og ny 'faget' ang. desktop-modding!Har prøvd meg litt frem med Samurize, Launchtab og Rainlendar.

 

Har et par spørsmål også..

 

* Hvordan/hvilket program trenger jeg for å endre på startlinja? Den som jeg har nå fulgte med i et theme jeg lastet ned, men vil gjerne endre den til et litt mer 'personlig' preg..

 

* Har jo lagt til NorskTV scriptet.. Ser at noen av dere han MSN kontaktene deres på skrivebordet.. Hvordan får jeg til dette?

 

Takker for svar.. Chris..

 

Første mod, tar gjerne imot ris/ros, er veldig enkelt!

post-104511-1153363191_thumb.jpg

Endret av ChrisHansen
Lenke til kommentar
* Hvordan/hvilket program trenger jeg for å endre på startlinja? Den som jeg har nå fulgte med i et theme jeg lastet ned, men vil gjerne endre den til et litt mer 'personlig' preg..
TGTSoft sin Stylebuilder skulle ta seg av den ganske greit.

 

* Har jo lagt til NorskTV scriptet.. Ser at noen av dere han MSN kontaktene deres på skrivebordet.. Hvordan får jeg til dette?
MSN Plus

 

(BTW: VS'et ditt minner meg om gode gamle dager. Lenge siden jeg har sett noen bruke det.)

Lenke til kommentar
Bra skrivebord, dudee, men ikke bruk Vista-skin, det er lavmål :p Hvordan går det btw med Trillian?

 

Goscinny ;)

6525479[/snapback]

går bra, har begynt å skinne litt, fått til en liten winamp plugin ++... skammer meg veldig over vista-skinnet ja :ermm: så tar gjerne imot tips til andre skins ;) skal jo helst være noe som passer til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...