Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får man en Winamp playlist til å stå permanent på skrivebordet?

 

Altså, ikke et program som kjører, men en del av skrivebordet som ikke kan flyttes på..

6434015[/snapback]

Jeg har skjult selve spilleren, fant meg et minimalistisk skin som jeg bruker til det. Altså at jeg kun viser spillelisten. Alt annet er skjult, inkludert det i oppgavelinjen.

 

Kris: Du må restarte

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Hvordan får man en Winamp playlist til å stå permanent på skrivebordet?

 

Altså, ikke et program som kjører, men en del av skrivebordet som ikke kan flyttes på..

6434015[/snapback]

Jeg har skjult selve spilleren, fant meg et minimalistisk skin som jeg bruker til det. Altså at jeg kun viser spillelisten. Alt annet er skjult, inkludert det i oppgavelinjen.

 

Kris: Du må restarte

6435381[/snapback]

 

Du kunne ikke forklart meg hvordan du gjorde det?

Lenke til kommentar
Funker ikke  :(

 

Prøver med den Flama VSen som noen hadde litt tidligere i tråden her, men funker ikke =/

DU er 100% sikekr på at:

- Uxtheme er patchet?

- *.msstyles ligger sånn som jeg skrev?

 

Du kan også prøve å dobbeltklikke på Msstyles-fila. Display Properties->Apperance skal poppe opp da med VS'et lastet. Alt du trenger å gjøre da er å trykke 'apply'

Lenke til kommentar

Nå har jeg:

- Restarta maskinen

- Lagt *.msstyles som du skrev

- Brukt riktig Uxtheme patch (tror jeg)

 

Men det funker fremdeles ikke.

 

Hvis jeg dobbelklikker på .msstyles fila så skjer det bare at det kommer opp vanlig themes.

 

Har noen lyst til å laste opp uxtheme patchen sin, å et .msstyle VS, så jeg kan få testa, så jeg er sikker på at det i hvertfall er riktig?

Lenke til kommentar

Da Vista Transformation pack fucka all mediaavspilling på pc'n min, har jeg fjernet det. Jeg har også fjernet alt annet som Icon Packager og Windows Blinds. Nå får jeg ikke standard XP startmeny, bare en slik grå stusselig som på Win95.. Noen som veit hvordan jeg får tilbake XP looken ?

Lenke til kommentar
Er det noen her som bruker WindowBlinds?

Eller er det ikke bra nok for de som er mer seriøse?

6437367[/snapback]

Bruker WindowBlinds på min vanlige PC. Ikke på dette skrapet :p Men jeg er utrolig fornøyd. Kommer til å forny min Object Desktop hvis jeg ikke kommer til å kjøpe meg en PowerBook.

 

Birger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...