Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å teste vista (operativsystemet, ikke vs), og lurer på om noen vet hvordan det er med vs, samurize, objectdock o.l. der? Fungerer det greit eller blir det bare kluss?

6173902[/snapback]

Samurize fungerte ikke i desember. Har ikke giddet å prøve med den nyeste versjonen. Dock-menyer fungerer helt fint. VS til Vista finnes det svært få av, jeg har sett noen der de faktisk kun har skiftet noen bilder i selve stylen. Signeringen av VS er ganske lik den på XP, så du må ha en UX-theme patch for å lage dine egne. Men skinne-mulighetene til Vista skal overgå XP, men man må nok vente noen måneder før man kan se noen VS til Vista. Vista er fortsatt under utvikling, da blir det litt dumt å lage noe som kanskje ikke virker fra en build til en annen.

 

VS Funker i hvert fall ikke. Vinduene rendres nå i 3D(unødvendig), så du får ikke brukt VS

6173925[/snapback]

Hva i huleste er det du snakker om? :ermm:

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Hva i huleste er det du snakker om? :ermm:
Aero. Du har ikke fått med deg at Vista bruker skjermkortet til å rendre alt av vinduer?

6175475[/snapback]

Selvfølgelig har jeg det. Men det vil være like stor mulighet til å skinne Vista, faktisk større. Det at grafikkortet har tatt over for det har ingenting å si, ihvertfall ikke ennå. Det du snakker om er nok "Vector Glass" som ennå ikke er blitt vist i noen Vista build.

Lenke til kommentar
Er det ObjectDock her de fleste har som prøver å etterligne den til mac?

 

 

Edit: Har litt lyst til å få testa FlyaKiteOSX eller Vista Transformation Pack, men vet ikke helt..

6176518[/snapback]

Bruker Fly-A-Kite jeg :) ObjectDock vil jeg ikke prøve, Flyakite gjør jobben bedre for mindre ressurser :cool:
Lenke til kommentar
Er det ObjectDock her de fleste har som prøver å etterligne den til mac?

 

 

Edit: Har litt lyst til å få testa FlyaKiteOSX eller Vista Transformation Pack, men vet ikke helt..

6176518[/snapback]

Prøv FlyaKite. Da blir du like kul som meg. :cool:

6176836[/snapback]

 

 

Dæven det stemmer :p men kan man velge bort ting man ikke vil ha? som f.eks skins og itunes og lignende?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Dæven det stemmer :p men kan man velge bort ting man ikke vil ha? som f.eks skins og itunes og lignende?

6176856[/snapback]

Ja da. Veldig grei installasjon. :)

 

 

 

(btw. iTunes-skinnet som jeg bruker følger ikke med hvis det var det du mente).

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Dæven det stemmer :p men kan man velge bort ting man ikke vil ha? som f.eks skins og itunes og lignende?

6176856[/snapback]

Ja da. Veldig grei installasjon. :)

 

 

 

(btw. iTunes-skinnet som jeg bruker følger ikke med hvis det var det du mente).

6176921[/snapback]

 

 

En siste ting, installerte du i safe-mode eller i "vanlig mode"(eller hva jeg skal kalle det :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...