Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Får på en måte i gang skinnet, men det blir på ingen måte slik det skal være. Tror ikke maskina klarer å lese skinnet ellerno :(

 

Blir forøvrig utseende som standard win2k-skin.

Da har ikke patchen blitt ordentlig installert. Du venta på at "File Protection" poppa opp, og klikka cancel på den før du restartet maskinen?

6186892[/snapback]

 

 

Hehe, hakke restarta ;)

 

Uansett funker det faktisk nå. Men tar kvelden, får se om det fortsatt er der i morra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som sagt fire sider tilbake funker ikke NorskTV linken på samurize.com, og vedlegget som Tordenflesk lasta opp har han sletta.

Så noen som gidder å laste opp?

 

6183033[/snapback]

Hvordan er det man legger denne inn i samurize!?!?!

Lenke til kommentar
Som sagt fire sider tilbake funker ikke NorskTV linken på samurize.com, og vedlegget som Tordenflesk lasta opp har han sletta.

Så noen som gidder å laste opp?

 

6183033[/snapback]

Hvordan er det man legger denne inn i samurize!?!?!

6189497[/snapback]

Se i den mappa der du har installert samurize på PCn. Der skal det ligge en mappe som heter configs e.l.

 

Nå til mitt spm. Hvordan installerer man ikoner man finner på customize.org?

Lenke til kommentar

Er på jakt etter noe hvor jeg kan ha ikoner lett tilgjengelig slik at det blir oversiktlig og pent og ikke tar masse plass på skrivebordet, noe alla dockbar, tabbeddock eller en annen form for start linje.

 

Vet ObjectDock plus har tabbeddocks, men den utgave koster jo penger, så lurer på om noen har noen fine forslag til hva jeg kan gjøre for å ha ikoner lett tilgjengelig men samt at det ikke tar mye plass på skrivebordet?

Lenke til kommentar
Er på jakt etter noe hvor jeg kan ha ikoner lett tilgjengelig slik at det blir oversiktlig og pent og ikke tar masse plass på skrivebordet, noe alla dockbar, tabbeddock eller en annen form for start linje.

 

Vet ObjectDock plus har tabbeddocks, men den utgave koster jo penger, så lurer på om noen har noen fine forslag til hva jeg kan gjøre for å ha ikoner lett tilgjengelig men samt at det ikke tar mye plass på skrivebordet?

6192359[/snapback]

Du kan jo ha lite versjonen av Objectdock og bruke dette + ikoner... Det gjør jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...