Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hvordan man får lukk, minimer, maximer knappene fra høyre side til venstre der de hører hjemme på mac.?

6183047[/snapback]

Hvis du bruker FlyAkite så husker jeg at det spørsmålet var på FAQen deres på den offisielle siden.

 

Prøvde FlyAKite selv på den bærbare nettopp, men jeg fikk bare error under installasjon og bare glemte hele opplegget.

 

Det jeg har tenkt, er ObjectDock, Rainmeter og Rainlendar, og den vista transformation packen som forhåpentligvis funker. Og så skal jeg fikse IconPackager med NextOS.ip ikoner, og en digg bakgrunn.. ikke mer skal til egentlig.

 

Edit: Linkz0r

 

Menyen oppe til høyre [FlyAKiteOSX] -> FAQ

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Eller Vista Transformation Pack 4.0

 

http://www.windowsxlive.net/index.php?id=208

6181929[/snapback]

 

Du takk! men du kunne jo sakt at jeg måtte ha sp2 cde For F***. innstallsjon ble fucka siden jeg ikke hadde den så no har jeg bare 30% vista look! grrrrrrr. har sp2 på maskina men ikke cde!grrrrrrr

6182581[/snapback]

du læreer av erfaringer, jeg har sikkert måtte formatere 5-6 ganger pågrunn av modding :) , men det har vært verdt det

Lenke til kommentar

God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall!

 

Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere.

Lenke til kommentar
God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall!

 

Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere.

6184329[/snapback]

 

 

Last ned vedlagt fil og gjør som den ber om.

 

Så legger du mappen/filene i denne mappen:

C:\WINDOWS\Resources\Themes

 

Så kan du høyre klikke på desktoppen, gå til utsende, og bytte.

uxtheme_v5.0.zip

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
God dagen. Har kikket litt rundt på de forskjellige desktopene her, mye av det virker absolutt fristende og jeg tenkte det kunne være kult å prøve seg. Men når jeg fant en "ferdig-desktop" jeg likte, så kom jeg ikke så mye lenger. Er kanskje litt mye å be om, men kunne noen ha forklart meg hvordan man installerer dette skinnet? Hadde blitt satt utrolig stor pris på i så fall!

 

Hovedproblemet ligger for øvrig i at jeg ikke aner hvor man skal legge selve shellet for at det skal fungere.

6184329[/snapback]

 

Ganske enkelt; last ned uxtheme-patchen, installer den, og dobbeltklikk på filen du lastet ned. Troooooor ikke du trenger å gjøre noe med shellen. Jeg gjør det ikke, og det funker fint her.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...