Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FlyaKiteOSX var ikke noe for meg værtfall, gikk fort inn og rett ut igjen, installasjonen var veldig god, samt avinstalleringen gikk smertefritt.

 

Har sikkelig lyst til å få modda desktopen litt igjen nå men anere ikke hvordan jeg vil ha den til å bli seendes ut som, pluss at det er så mye der ute som gjør det bare enda vanskligere.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om spørsmålet passer inn her, men jeg prøver.

Finnes det en slags "huskelapp" som kan festes til skrivebordet?

 

Et eget program som er på skrivebordet, hvor man kan skrive ned ting?

6177634[/snapback]

 

Ja. Massevis. DesktopSidebar har blant annet en slik funksjon. Selv liker jeg ikke sidebar.

 

Du kan også lage en selv i Samurize. Et tredje program som har støtte for dette, er Rainlendar. Det er en fin kalender som også har en funksjon for huskelapp (mener iallfall å huske det).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Jeg likte FlyaKiteOSX veldig godt, men jeg likte ikke at Exit, restore og minimize knappene var på venstre side.. Kommer aldri til å vende meg til det.

6180179[/snapback]

Du har nok en gammel version du. De har kommet opp i 3.6 nå ^^

 

 

hva slags script kan jeg bruke får å lage pause, neste, forrige sang osv? som tordenflesk har, også sånn equlizer ting

6180487[/snapback]

Han bruker Winamp til det, men du finner ferdige scrips på samurize.com =)
Lenke til kommentar

ok, har fått det til nå, bare et probem. det er at når jeg trykker pauser en sang, for så å starte den igjen så resetter telleren, altså der hvor det står hvor mange sekunder sangen er spillt, oså trenger jeg en link til et sted med knapper, søkte litt men fant ingen fine (pause, stop, neste, forrige)

Endret av .com
Lenke til kommentar

Heisann, noen som vet hvor jeg finner vista style til xp? jeg har googlet men fant ikke no :no: krever et sånt program mye Resurser? er litt kipt og ha vist det tar sånn 20% cpu powa og 200 minne :S har nok av cpu og minne men kipt for det :)

Endret av HuXLo
Lenke til kommentar
Heisann, noen som vet hvor jeg finner vista style til xp? jeg har googlet men fant ikke no  :no:  krever et sånt program mye Resurser? er litt kipt og ha vist det tar sånn 20% cpu powa og 200 minne :S har nok av cpu og minne men kipt for det :)
Det tar absolutt 0% av resursene dine. Kanskje noen få KB ram, men det er det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...