Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser fint ut det trmag, bruker du y'z dock eller?

Bruker objectdoc og stylexp.. burde ha sagt det..

Syntes bildet blir så uskarpt når jeg krymper det. Hvordan unngå dette?

 

Edit:vil gjerne ha innspill på hva som kan gjøres bedre.. annerledes.. første gangen min.

Endret av trMaG
Lenke til kommentar
kanskje en litt annen bakgrunn, selv foretrekker jeg noe som ikke er så enkelt men noe mer spennende. er endel bakgrunner på www.wincustomize.com

 

men ellers er det flotters :D

Jeg er egentlig ute etter en enkel bakgrunn.. liker det litt minimalistisk. Men vet du om et sted jeg kan finne slike. Har lett gjennom themes.org og fant lite..

 

mag

Lenke til kommentar
kanskje en litt annen bakgrunn, selv foretrekker jeg noe som ikke er så enkelt men noe mer spennende. er endel bakgrunner på www.wincustomize.com

 

men ellers er det flotters :D

Jeg er egentlig ute etter en enkel bakgrunn.. liker det litt minimalistisk. Men vet du om et sted jeg kan finne slike. Har lett gjennom themes.org og fant lite..

 

mag

Anbefaler deviantart.com. Der finner du mange gode minimalistiske bakgrunner. Liker selv minimalistisk stil på skrivebordet ;)

 

Ikke værst stil du har til nå, absolutt potensial :thumbup:

Lenke til kommentar
modde skrive bordet ??

er det bare ikke og Tweake litt i win menyene eller har jeg misset litt ..

 

liten forklaring på hva dette består i

Det finner en mengde grader du kan endre på Windows XP.

 

- Skifte ikoner/bakgrunner/skins

- Shell32.dll erstatting (endring av alle systemikoner)

- Shell replacement (erstatte explorer.exe skallet)

Lenke til kommentar
Vilke program bruker du til å få fram været? lastet ned samurize men skjønte fint lite av det :blush: .

Jeg bruker Y'z Dock. Huff, det er mange som PM'er meg om det. Når man legger inn Y'z Dock leser man readme og forstår hvordan programmet brukes (ikke vanskelig). Deretter søker man i Google etter Y'z Dock. Da vil man finne plug-ins (kall det hva du vil). Noen av disse gjør at man får været frem på måten jeg hadde det på mitt ultra-gamle skrivebord.

 

;)

Lenke til kommentar

Har fått igang y'z dock, men jeg får det ikke til å start automatisk. Windows sier bare at jeg ikke har angitt bruker et eller annet. Hvis jeg prøver å angi bruker.... får jeg bare at bruker el. passord er feil. Kjører bruker uten passord så jeg lar passord stå blank.

 

Noen som har opplevd noe lignende? Noen som vet hva som er feil?

 

MVH

 

HetrTiXc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...