Gå til innhold

hvordan steke grandis..


Gjest Slettet-8OkEXm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du sparker 500 ansatte for at Statoil skal overleve, er du en tyrann. Hvis du tar en celluloseplate, legger på svinekjøtt som er kommet i retur fra Prix og dekker med gamle osteskorper, da er du en gründer og blir årets mann i Dagens Næringsliv.

Antar at det var et kreativt utspill, men dersom det er Grandiosa du sikter til så er det faktisk storfekjøtt med soyaprotein som fyllstoff.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

setter ovenen på 225, nederste rille, 15 minutt. 

 

Ender opp med gyldenbrun ost, og en blaut slapp bunn.. 

 

hva er det jeg gjør feil? 

 

Feilen du gjer er at du ikkje følger anvisninga på emballasjen.

 

Med mindre du brukar eit anna steikeprogram enn over og undervarme så bør pizzaen stå midt i ovnen.

 

Om du ender opp med at pizzaen er har perfekt topping men uferdig botn så bruker du for høg varme på toppen eller for lav varme på botnen.

Du kan stille til dette med å endre plassering i ovnen, endre steikeprogram eller ved å endre temperatur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Husker første gangen jeg skulle varme meg en Grandiosa når jeg hadde flyttet for meg selv. Han jeg ringte for hjelp holdt på å daue av latter når vi etter mye frem å tilbake over telefonen fant ut at jeg hadde lagt den i helt nederste rom på komfyren...

help-desc fyren var ikke eneste som lo :D merka du ikke at det ikke luktet pizza? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

setter ovenen på 225, nederste rille, 15 minutt. 

 

Ender opp med gyldenbrun ost, og en blaut slapp bunn.. 

 

hva er det jeg gjør feil? 

 

Feilen du gjer er at du ikkje følger anvisninga på emballasjen.

 

Med mindre du brukar eit anna steikeprogram enn over og undervarme så bør pizzaen stå midt i ovnen.

 

Om du ender opp med at pizzaen er har perfekt topping men uferdig botn så bruker du for høg varme på toppen eller for lav varme på botnen.

Du kan stille til dette med å endre plassering i ovnen, endre steikeprogram eller ved å endre temperatur.

 

ok, takk. Skal forsøke å sette den midt i ovnen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...