Gå til innhold

TEST: Asus MG248Q


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være kravstor, men dere kunne kanskje lagt ved hva og hvor mye dere endra på når deres justerte skjermebildet.

Sitter sikkert noen der ute med denne skjermen som sikkert kunne ønsket seg noe sånt, kanskje ikke så vanskelig å finne ut selv heller, men jeg hater å måtte justere på slike ting.

Joda, jeg så de nevnte ett par justeringsgreier, men var vel bare to ting, hørtes ut som de fikla med mer enn bare to ting.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

 

Ærlig talt, en gamer med respekt for seg selv har minimum 27 tommer, helst 30+, og minimum 1440p

Ville ikke kalt deg gamer før du spiller på en ultrawide 34" 3440x1440p 100hz IPS skjerm. Alt annet ser jo grusomt ut i forhold, kan ikke fatte at folk gidder å kalle seg gamere med mindre de har det. Men hvis man bare gamer farmville...

 

Minimum 8k skjerm før du kan kalles en gamer! Trengs for farmville vettu ;)

Lenke til kommentar

 

Ærlig talt, en gamer med respekt for seg selv har minimum 27 tommer, helst 30+, og minimum 1440p

Ville ikke kalt deg gamer før du spiller på en ultrawide 34" 3440x1440p 100hz IPS skjerm. Alt annet ser jo grusomt ut i forhold, kan ikke fatte at folk gidder å kalle seg gamere med mindre de har det. Men hvis man bare gamer farmville...

 

 

Det er faktisk motsatt  :lol:  Du er den store n00ben som sitter kun med high-end hardware, no skillz0r ^^ Eller du fremstår som en, veldig typisk sånne folk som må bragge sin hardware og kaller det for the supper 1337 gaming rig men joda, forstår det er trolling men måtte gi stikk da dette ble for idiotisk.

Lenke til kommentar

 

 

Ærlig talt, en gamer med respekt for seg selv har minimum 27 tommer, helst 30+, og minimum 1440p

Ville ikke kalt deg gamer før du spiller på en ultrawide 34" 3440x1440p 100hz IPS skjerm. Alt annet ser jo grusomt ut i forhold, kan ikke fatte at folk gidder å kalle seg gamere med mindre de har det. Men hvis man bare gamer farmville...

 

 

Det er faktisk motsatt  :lol:  Du er den store n00ben som sitter kun med high-end hardware, no skillz0r ^^ Eller du fremstår som en, veldig typisk sånne folk som må bragge sin hardware og kaller det for the supper 1337 gaming rig men joda, forstår det er trolling men måtte gi stikk da dette ble for idiotisk.

 

Har ihvertfall ikke ombygd et helt skrivebord for å skryte av HWen min ;)

Lenke til kommentar

Takk for at det ser ut som et ombygd bord men den er bygd helt fra scratch med hobbyplater. Greia her er at jeg sitter ikke her å skryter over det noe du tydeligvis gjør med skjermen din som kanskje 0.01111% av verden eier og ikke minst, bruker til gaming.

Var bare satire, gjorde narr av fyren over som mente man måtte ha 1440p skjerm. Gamer på laptop selv :p Skulle kanskje smurt litt tykkere på, min feil.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

 

 

Ærlig talt, en gamer med respekt for seg selv har minimum 27 tommer, helst 30+, og minimum 1440p

Ville ikke kalt deg gamer før du spiller på en ultrawide 34" 3440x1440p 100hz IPS skjerm. Alt annet ser jo grusomt ut i forhold, kan ikke fatte at folk gidder å kalle seg gamere med mindre de har det. Men hvis man bare gamer farmville...

 

De beste gamerne spiller stort sett på 24" TN 144hz 1080p.

Så vet du hvertfall det.

Hørtes ut som fattige gamere. Finnes da 144Hz 1440p skjermer med IPS. 24" kan jeg forstå, da for store skjermer kan gjøre at man ikke får hele skjermen i fokus.

 

Kan ikke kalle seg gamer om man liker 21:9 skjermer faktisk.. Er som å si at du liker ikke sport om du liker annen sport enn fotball eller ikke liker motorsport om du liker andre motorsporter enn Formula 1.

 

Må ikke være en svett nerd og spille med livet i innsats i FPS for å kalle seg en gamer.. Kommer i mange forskjellige fasonger.

Lenke til kommentar

De såkalte fattige gamere og svette nerder som du sier bruker utstyr som er for proffer, av proffer. 

Dette betyr ikke at det trenger å være dyrest, størst eller best, men som regel er det viktig at det er veldig raskt.

Jeg merker at du er veldig stigmatiserende for å fremme ditt poeng, og det er synd.

De fattige gamerne du snakker om tjener tilfeldigvis 100k Euro ++ per år og reiser hele verden rundt og er verdensstjerner, er ikke akkurat mange av dem dog.

Lenke til kommentar

Kjøpt skjerm etter behov. De som liker spill på et konkurransenivå trenger 144 Hz 1ms responstid og lav input lag. Disse skjermene trenger heller ikke være større en 24" fordi da må øynene "reise" mere for å få med seg detaljene i kanten av skjermen. Det trenger heller ikke være større oppløysning enn 1080p, fordi dette vil gi lavere fps og mere input lag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...