Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest den nå. Ser ut som de som er med ikke helt forstår hva som skjer og svelger rått det de hører.

Er ikke lenge til det blir kaos og megasjokk antar jeg.

En sakte men sikkert trainwreck der alle som advarte kan si "hva fortalte jeg deg": Å spille uskyldig og late som om du ikke visste bedre er ikke godt nok... Det er ikke slik loven fungerer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, loven fungerer ikke sånn, men de som er med er nok lurt oppe i en fantasiverden de nekter å gi glipp på, ligner litt på de som blir lurt av elskere på telefon og som overfører penger blindt, til og med når man kommer med spørsmål og bevis så nekter de...

+1 :)

 

Jeg skulle akkurat til å si det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig Tåketrollet!

 

Og hvor mye omsetning har ikke disse bedriftene tapt på å være medlem i Lyoness...? Jeg vet i vertfall at i vår husholdning skyr vi disse medlemsbedriftene som pesten, og handler ALLTID og UTELUKKENDE hos bedrifter som ikke er medlem av Lyoness!

 

Forbrukerbevissthet er undervurdert... ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste som enda er med i lyconett nå lever i troen og troen må være sterk på at de snart vil være i sving igjen. De stoler blindt på sine uppline som igjen stoler på sine og som igjen stoler på presidenter.

Både My World og presidenter har skjønt Norge er en tapt sak og snart historie.

De fleste ang kjøp av skyer er faktisk folk som ikke har vært særlig aktive på verve men trodde på den store løgnen at My World skulle sponse fotballklubber og deres fans igjen gjøre de som kjøpte skyer skulke få tilbake estimert 10 ganger beløp de hadde handlet for.

Still deg følgende ? hvorfor i huleste skulle de betale deg som passiv lyconett medlem disse summer uten du har løftet en finger ang jobbe med verve ?? Du skjønner du er lurt ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er ikke noe tvil om det nei. Hun moren jeg så på bussen er tydeligvis enda "aktiv" på nettverket og skylden har vist vi på forumet og Lotteritilsynet som har prøvd å sabotere dem.

Greier ikke å forstå at etter hennes turer til Kiev og Krakow og forsøk på salg i Sverige på bekostning av sin egen familie og fortsatt ingen betydelig inntekt at hun ikke våkner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke noe tvil om det nei. Hun moren jeg så på bussen er tydeligvis enda "aktiv" på nettverket og skylden har vist vi på forumet og Lotteritilsynet som har prøvd å sabotere dem.

Greier ikke å forstå at etter hennes turer til Kiev og Krakow og forsøk på salg i Sverige på bekostning av sin egen familie og fortsatt ingen betydelig inntekt at hun ikke våkner...

Jeg hadde forventet etter at vedtaket kom ville mange innse hva alle rundt dem hadde advart, at dette utvilsomt var en ulovlig pyramide. Men nei, det ser ut til at mange ikke har innsett det enda. Hjernevaskingen er sterk. Men hva kan man gjøre med disse folka? Ikke mye. Noen vil kaste pengene ned i brønnen uansett hvor mye du kjemper imot.

Endret av PgUp
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Offermentaliteten er sterk? De motarbeides av personer som både er redde for konkuransen de utgjør, er sjalu ispedd misforståelser selvfølgelig. «Alle-vet-jo» bølgen de surfer på er nyttig for å lulles inn i illusjonene. Og ikke minst bli der, og fortsette å spa inn penger.

Tror en virkelig at dette hadde vært ulovlig-retorikken? Samme greia.

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vil nå tro at når det til slutt blir klart at de tapte saken så får vi høre EU domstol det neste mens bakmennene øker farta og springer avgårde med lommene fulle og sedler som flakser ut av dem...

 

Så plutselig våkner de som har vært med når alt har stoppet opp og dørene er lukket og lokalene står uten Lyoness logoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...