Gå til innhold

Investere i Lyoness?


Momspaghetti

Anbefalte innlegg

Jeg la ut linken med advokatfirma på det svenske forum og veit det er mange nordmenn som leser der og også en del nordmenn som er registrert i Norge men jobber og bor i Sverige i My World som markedsførere! Dessuten greit og vekke opp de svenske litt fra dvalen om fremtidig estimert rikdom :)

Denne forteller jo faktisk veldig masse

 

https://braekhus.no/lyoness-er-ifolge-vedtak-av-lotteritilsynet-et-ulovlig-pyramidelignende-omsetningssystem/

Endret av Petter100
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit og få spredd budskapet og opplyse folk og kansje på den måten hjelpe noen ut.

Bergens avisen regner jeg med ville komme ut med noe i forbindelse med det nå er advokat på banen som vil jobbe med dette.

Jeg pratet med en "venn" (tipset) som jobber i VG som joyrnalist og sente han link med advokat i går kveld og mulig de også lager noe om saken nå .

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar

bryggeri slått konkurs ! Kan det ha noe med dårlige ledere og gjøre mon tro ? Noen på toppen har vært tungt inne i lyoness systemet. Det ble tatt mange dårlige avgjørelser og et samarbeid med TINE gikk i vasken pga lyoness innblanding i selskapet!

post-474374-961649_thumb.png

post-474374-122119_thumb.png

Endret av Petter100
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja hvorfor ikke? ?

Selvsagt:) Nøkkelen til å holde en mlm scam i live er jo å lære de nederst på stigen til å bite tenna sammen lengst mulig før de slutter.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Kun egen korthandel som gjelder nå. Så nå må de nok en gang ut på shopping.

Det er noen kroner de må legge i dette for å legitimere sin eksistens.

Gjentar at alle som vil ut er lovet full refusjon.

Ta kontakt med Brækhus eller meg.

Endret av Moskasi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, dessverre...Men det burde vært!

Hvor lenge kan de fly i butikker og få casback?? vanskelig og lese brevet med tlf.

Avtalen var vel kun 3 uker ?

casback world er et skalkeskjul for lyconett og uten full stopp vil dette gli ut og de vil verve og selge skyer og ESP som før !

De legger til nye partnere nå i disse dager og det må vel også være brudd på gjeldene regler?

Vi kan ikke stole på My World som holder regnskapet hemmelig for 2017 ang sine msrkedsførere og hva de har grisket til seg av skyer og ESP og verving av PM og inntekter på dette .

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

De har mistet ca 30 partnere siden 4 juni når lotteri så stopp ! Jeg syntes dette er merkelig. Skulle tro det var mange nå som avslutter sitt kundeforhold og det mer en kun 30 stk ?

En Fugel forteller meg de legger til nye nettbutikker som før via 3 person! Mine fugler visker som regel sant desverre!

post-474374-47176_thumb.png

Endret av Petter100
Lenke til kommentar

De har mistet ca 30 partnere siden 4 juni når lotteri så stopp ! Jeg syntes dette er merkelig. Skulle tro det var mange nå som avslutter sitt kundeforhold og det mer en kun 30 stk ?

En Fugel forteller meg de legger til nye nettbutikker som før via 3 person! Mine fugler visker som regel sant desverre!

 

Vi får gi dem de 3 ukene som deltakerne skal ha til å kunne bruke bonuser, så får vi se... 

Lenke til kommentar

Vi får gi dem de 3 ukene som deltakerne skal ha til å kunne bruke bonuser, så får vi se...

Vi får håpe det blir kun 3 uker som planlagt .De er slue nok til klare forlenge dette serru og de har mange planer for hvordan komme seg ut og lure lotteritilsynet ang forsette fra utlandet og beholde sine norske markedsførere. Endret av Petter100
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...