Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamp vi bør og må vinne, men føler meg ikke trygg her. Både Mourinho og Old Trafford vekker dårlige minner, og det blir ikke lettere uten Bellerin og sannsynligvis Sanchez. Tipper dette blir laget:

 

Cech

Jenkinson - Mustafi - Koscielny - Monreal

Coquelin - Xhaka

Walcott - Özil - Iwobi

Giroud

 

Eventuelt Ramsey på høyrekant og Walcott på topp.

Lenke til kommentar

Valencia er jo også ute, med brekt arm. Tilbake om tre uker er det som er blitt sagt, mens The Mirror hevder han er klar allerede mot Arsenal. Synes det siste høres lite sannsynlig ut, men absolutt positivt hvis det stemmer!

 

Rooney har også plukket opp en mindre skade, så han står over landskampen i morgen. Forhåpentligvis er han klar til helga.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Hah for Mourinho har jo vært totalt overlegen i alle toppkampene så langt i år. Er bussfotball og 0-0 virkelig noe dere skjelver i buksa av? Really?

Hadde du sett noe av Arsenal den siste tiden så hadde du visst at busser er noe Arsenal sliter enormt med. Hadde jeg kunnet tatt 1p i dag hadde jeg tatt det. Lett

Lenke til kommentar

Dere sliter noe grusomt, ja. Med ett tap i ligaen, hele 2 poeng bak førsteplassen og ledelse i CL-gruppa. At dere holder ut! En sånn posisjon har vel United ikke vært i siden Fergie æraen.

 

Du tar 1 poeng lett sier du, hvorfor så redd da når 0-0 er det mest sannsynlige resultatet dersom busstaktikken går som planlagt (ref. Anfield)? 

Lenke til kommentar

Dere sliter noe grusomt, ja. Med ett tap i ligaen, hele 2 poeng bak førsteplassen og ledelse i CL-gruppa. At dere holder ut! En sånn posisjon har vel United ikke vært i siden Fergie æraen.

 

Du tar 1 poeng lett sier du, hvorfor så redd da når 0-0 er det mest sannsynlige resultatet dersom busstaktikken går som planlagt (ref. Anfield)?

Jenkinson. For ikke å snakke om all statistikk

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...