Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har fått kilde, men du vil ikke akseptere den. Vi får se hva rettsdokumentene sier, men jeg forventer ikke at MSM vil skrive om det dersom det er sant...

Ville du akseptert en tweet fra noen reporter med tvilsom historikk, og som var en kjent Clinton-fan?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville du akseptert en tweet fra noen reporter med tvilsom historikk, og som var en kjent Clinton-fan?

Dersom det var noe så enkelt som "han sa x i rettssaken", så ja. Det er noe få vil lyve om. Selv CNN ville vært forsiktige med å direkte lyve om noe slikt.

Kildekritikk handler ikke bare om hvem, men også om hva. Hvis Hillary sier at jorden ikke er flat, så tror jeg ikke automatisk at det er løgn, bare fordi hun lyver veldig mye om alvorlige ting som lovbrudd.

Det kan godt hende at Posobiec ikke har det ordrett, men jeg tror essensen er sann; at Moss "noterte" at Papadopoulis ikke har prøvd å hjelpe Russland på noen måte, og at grunnen til at han løy var for å beholde jobben. Vi får se. Transcript er ute, men får ikke lest det fra Norge.

Endret av pappkake
Skrevet

Du har fått kilde, men du vil ikke akseptere den. Vi får se hva rettsdokumentene sier, men jeg forventer ikke at MSM vil skrive om det dersom det er sant...

Men troverdige konservative media ville skrive mye om det og du burde ha flere kilder.
Skrevet

Jeg fant akkurat at Bob Mueller driver med "obstruction of justice". Her er noe fra 1993 (Waco):

uRTkXs9.png

Dette er "obstruction of justice", eller? Synes å huske at det ble sagt noe lignende med Trump og Flynn...

Mueller er en kjeltring.

Skrevet

Det er ikke sikkert noen har rukket å finlese dommen enda. Slikt kommer gjerne fra f.eks. Judicial Watch etter en stund.

Fox f.eks. har en artikkel fra AP.

http://www.foxnews.com/politics/2018/09/07/former-trump-campaign-adviser-george-papadopoulos-sentenced-to-14-days-in-prison-for-lying-to-fbi.html

Uenig, Fox har for mye å tjene på enn å ikke skaffe resurssene sine på denne saken. Slike nyheter ville komme frem med engang

Uansett, ville slike kommentar bli høyst uvannlig fordi saken ikke gjaldt collusion og bevis/motbevis ikke ble presentert for/mot collusion. Det gjør hva dommeren sa bare en mening.

Skrevet

Jeg fant akkurat at Bob Mueller driver med "obstruction of justice". Her er noe fra 1993 (Waco):

uRTkXs9.png

Dette er "obstruction of justice", eller? Synes å huske at det ble sagt noe lignende med Trump og Flynn...

Mueller er en kjeltring.

Var Mueller sjefen til DOJ?

Skrevet

Var Mueller sjefen til DOJ?

Jeg tror faktisk han var sjef for DOJ i 1993 ja. I alle fall fra 1990 til 1993 en gang. Han hadde umiddelbart innflytelse etter det også.

Han lot forresten være å arrestere noen etter å ha fått beskjed om det fra Bush også, og da var han direktør for FBI. 

... og så har vi selvfølgelig greia i USA med "pardons". Obama ga jo ut "pardons" til kokainsmuglere som godteri, så Flynn kunne selvfølgelig bare fått en pardon av Trump. At en som kan bestemme at noen skal slippe all straff, ikke skal få lov til å be noen om å se mellom fingrene med en fillesak i utgangspunktet er jo rimelig absurd...

Skrevet

Husk at det kun er personlige tweets, blogger og hjemmesnekrede Youtube-videoer som formidler sannheten. "MSM" er bare en stor konspirasjon :D
  • Liker 3
Skrevet

Husk at det kun er personlige tweets, blogger og hjemmesnekrede Youtube-videoer som formidler sannheten. "MSM" er bare en stor konspirasjon :D

Du evner ikke å være seriøs. Ikke er du morsom heller.

Du tror ganske mye du. Tror du at Donald er en velfungerende president også? :D

Har du virkelig ikke noe å bidra med? Hvorfor er du i tråden? Bare for å være "morsom" og si deg enig med majoriteten? Hvordan skulle verden klart seg uten...

In 1990 he took charge of the United States Department of Justice Criminal Division, still operating as a United States Assistant Attorney General.[19] During his tenure, he oversaw prosecutions including that of Panamanian leader Manuel Noriega, the Pan Am Flight 103 (Lockerbie bombing) case, and of the Gambino crime family boss John Gotti[30].

In 1991, he declared the government had been investigating the Bank of Credit and Commerce International (BCCI) since 1986 in more-than-usual media exposure.[31] Also in 1991, he was elected a fellow of the American College of Trial Lawyers.[7]

In 1993, Mueller became a partner at Boston's Hale and Dorr, specializing in white-collar crime litigation.[19] He returned to public service in 1995 as senior litigator in the homicide section of the District of Columbia United States Attorney's Office. In 1998, Mueller was named U.S. Attorney for the Northern District of California and held that position until 2001.[7]

Skrevet (endret)

Har du virkelig ikke noe å bidra med? Hvorfor er du i tråden? Bare for å være "morsom" og si deg enig med majoriteten? Hvordan skulle verden klart seg uten...

Og du føler faktisk du bidrar til noe som helst her med konspirasjonsteorier, tweets, blogger og youtubevideoer? :D Endret av Vice
  • Liker 1
Skrevet

uRTkXs9.png

Mueller er en kjeltring.

OK, så endelig ser du lyset! Du mener dette er obstruction of justice, da er du jo enig i at det er det Trump har gjort også, eller er dette bare "Whataboutism"?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Straks Live:

Rally ifbm. midterms i Anaheim, CA. 

Trump drar på rally til støtte for republikanske kandidater til representantenes hus, og Obama gjør det samme for demokratene. Fredag kommenterte Trump og Obama hverandre etter rallyet i Illinois.

I dag er det altså rally i CA. hvor Obama holder tale til støtte for 7 demokrater til representantenes hus.

Dekkes live i nyhetskanaler og via YT.

Alternativ stream:

Endret av xRun
Skrevet

Jeg tror faktisk han var sjef for DOJ i 1993 ja. I alle fall fra 1990 til 1993 en gang. Han hadde umiddelbart innflytelse etter det også.

Når sa Mueller opp Bob Barr som Trump gjorde Comey. Oppsigelsen var det som kan ses som klar «obstruction of justice”.

Han lot forresten være å arrestere noen etter å ha fått beskjed om det fra Bush også, og da var han direktør for FBI.

Say more please

... og så har vi selvfølgelig greia i USA med "pardons". Obama ga jo ut "pardons" til kokainsmuglere som godteri, så Flynn kunne selvfølgelig bare fått en pardon av Trump. At en som kan bestemme at noen skal slippe all straff, ikke skal få lov til å be noen om å se mellom fingrene med en fillesak i utgangspunktet er jo rimelig absurd...

Hadde kokainsmugglerne noe å gjøre med mulige kriminelle aktiviteter utført av Obama? Hva fordelene fikk Obama av å «pardon» kokainsmuglerne? Det jeg ser er at han fikk ingen fordeler.
Skrevet

Hadde kokainsmugglerne noe å gjøre med mulige kriminelle aktiviteter utført av Obama? Hva fordelene fikk Obama av å «pardon» kokainsmuglerne? Det jeg ser er at han fikk ingen fordeler.

Å gi korrupte Comey sparken er ikke "obstruction of justice". Se hvordan resten av gjengen driver på! Comey lekket ting til media, Cohn stjal brev etc. Det er klart man gir slike fyken om man finner det ut.

Obama? Sikkert en sinnsykt bra deal på kokain...

https://www.newshub.co.nz/home/world/2017/05/obama-s-coke-fuelled-sex-rampage-shocks-nation.html

Nei, seriøst, jeg vet ikke hvorfor han gjorde det, men han fikk utrolig mange kokain-folk ut av fengsel, og over 1000 reduserte straffer...

Skrevet

Å gi korrupte Comey sparken er ikke "obstruction of justice". Se hvordan resten av gjengen driver på! Comey lekket ting til media, Cohn stjal brev etc. Det er klart man gir slike fyken om man finner det ut.

Hvis han sa opp Comey til å hindre etterforskningen er det klar obstruction. Det samme gjelder når han snakket til Comey om Flynn fordi Trump var sjefen sin. Det samme forhold eksisterete mellom Barr og Mueller og derfor er usaklig å sammenligne.

Nei, seriøst, jeg vet ikke hvorfor han gjorde det, men han fikk utrolig mange kokain-folk ut av fengsel, og over 1000 reduserte straffer...

Han fikk mye kritikk og ingen fordeler. Trump, på andre hånd har mye å tjene på.

Du kan godt kritisere Obama, men det har ingenting å gjøre med Trump-Flynn-Manafort.....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå er de i gang.

Straks Live:

Rally ifbm. midterms i Anaheim, CA. 

Trump drar på rally til støtte for republikanske kandidater til representantenes hus, og Obama gjør det samme for demokratene. Fredag kommenterte Trump og Obama hverandre etter rallyet i Illinois.

I dag er det altså rally i CA. hvor Obama holder tale til støtte for 7 demokrater til representantenes hus.

Dekkes live i nyhetskanaler og via YT.

Alternativ stream:

Endret av xRun
Skrevet (endret)

Siste:
Det første interviewet med Bob Woodward etter at sitater fra boken "Fear" vekket skarp kritikk fra Trump-administrasjonen, ble sendt på CBS i morges. Boken havner i butikkhyllene på tirsdag.

"In his first TV interview for his new book, Woodward talks with CBS News national security correspondent David Martin about the behavior of President Donald Trump and his staff that, his book suggests, may jeopardize America's national or financial security."

Endret av xRun
  • Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...