Gå til innhold

Intrigrert forsterker som passer mine høyttalere.


Anbefalte innlegg

Forsterker jeg hadde har tatt kvelden. Ser etter en 2 kanal forsterker. Hva passer mine høyttalere Dynavoice Challenger M-65 og Platespiller Pro-Ject Debut II SE. Har også en Subwoofer XTZ SUB 10.17. Kan den kobles til en forsterker. Hvis ikke så er det ikke så nøye med det. Kan bruk 2-4000 kr. Der er ikke så nøye om det er nytt. Bare det blir bra lyd. Min stue er på ca 29 kvm. Gjerne noe brukt.

 

Endret av vesletun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder en knapp på Yamahaen her. Rett og slett siden jeg liker lydbildet i Yamaha sine forsterkere, fine og detaljerte og samtidig ganske varme i lyden. Noe som gjør dem lett å like og passe til de fleste typer musikk. Ser også at jeg får støtte for mine syn fra mange gode tester av dem.

HK har jeg mindre erfaring med og noe dårlig erfaring tilbake til 90-tallet. Det virker uansett som om de er gode kjøp i dag, men som sagt holder jeg en knapp på Yamaha.

De er nok såpass like at prisen kan være med og avgjøre. Finner du et ekstra godt kjøp på brukten kan det være valget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holder en knapp på Yamahaen her. Rett og slett siden jeg liker lydbildet i Yamaha sine forsterkere, fine og detaljerte og samtidig ganske varme i lyden. Noe som gjør dem lett å like og passe til de fleste typer musikk. Ser også at jeg får støtte for mine syn fra mange gode tester av dem.

HK har jeg mindre erfaring med og noe dårlig erfaring tilbake til 90-tallet. Det virker uansett som om de er gode kjøp i dag, men som sagt holder jeg en knapp på Yamaha.

De er nok såpass like at prisen kan være med og avgjøre. Finner du et ekstra godt kjøp på brukten kan det være valget.

Da blir de den.Takk for svaret.

Lenke til kommentar

Støtter modellen fra Yamaha - et av de bedre valgene i den prisklassen.  Ellers er Dynavoicene temmelig lettdrevne høyttalere (4Ohm/93dB) og bør kunne drives tilfredsstillende av så godt som enhver forsterker av grei kvalitet.  Pioneer A-30 bør for eksempel være mer enn tilstrekkelig så lenge den skal brukes på et gutterom og ikke spille til fest i et større lokale.  Den har også fått mye god omtale.

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...