ExcaliBuR Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 Så vidt jeg har sett så støtter Pixel alle båndene som er relevante for Norge. Min har ingen problemer ihvertfall. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 Det er ikke flere versjoner for forskjellige land? Jeg kan få en fra London, ser det ut til, men prøver å dobbeltsjekke at frekvensbåndene er de samme... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 Pixel lages, etter meg kjent, kun en versjon av. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 30. november 2016 Rapporter Del Skrevet 30. november 2016 (endret) Nope 2 versjoner, den du får via Verizon og den du får via google store Edit: men det er vel samme hw, men bootloader er låst på Verizon bla Endret 30. november 2016 av madmats Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. november 2016 Rapporter Del Skrevet 30. november 2016 Bruker denne siden hvis jeg er i tvil: http://willmyphonework.net/ Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 30. november 2016 Rapporter Del Skrevet 30. november 2016 Nope 2 versjoner, den du får via Verizon og den du får via google store Edit: men det er vel samme hw, men bootloader er låst på Verizon bla La meg spesifisere: Radiospecs (HW) er like, og uavhengig av hvor den blir kjøpt. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 1. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2016 Trist at flere gode telefoner ikke kommer til Norge. Pixel, LG V20, One Plus 3 / 3T. 2 Lenke til kommentar
fooW Skrevet 2. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2016 Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 2. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2016 Kjøper du herfra så blir det på NOK ~7 500,- med frakt og fortolling. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2016 Hvis det ikke blir et alt for stort tillegg i prisen, ville jeg sterkt vurdert å kjøpe den fra en norsk forhandler. Den ekstra garantien man har som forbruker i norge er nok helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Takk for oppklarende svar! Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt. Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Nei det er ikke bekreftet. ikke sikkert at den kommer i det hele tatt. Chromebook Pixel og Pixel 2 kom jo ikke hit, heller ikke Pixel C nettbrettet. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Særdeles fornøyd med Pixel hittil. Allright batteritid, kjapp og ligger gull i hånda. Kjøpte den for et par dager siden på carphone warehouse i London. Daydream er overraskende kult! Fikk med det på kjøpet Lenke til kommentar
fooW Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Takk for oppklarende svar! Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt. Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul? Nei, er vel bare jeg som antar at den kommer etterhvert ps.no og multicom satte forresten ned prisen til 7995,- i går. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) EDIT: Løste seg. Endret 5. desember 2016 av fflex Lenke til kommentar
bobky Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Særdeles fornøyd med Pixel hittil. Allright batteritid, kjapp og ligger gull i hånda. Kjøpte den for et par dager siden på carphone warehouse i London. Daydream er overraskende kult! Fikk med det på kjøpet Fornøyd her også. Det eneste som irriterer meg er at det tar så lang tid å få deksel tilsendt. Denne telefonen riper lettere enn noe annet jeg har hatt! ? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 5. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2016 Var det jeg skjønte etter å ha sett reviews. Så jeg ventet med å bruke den til jeg hadde fått cover på plass! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Har de fått fikset feilene som er med Pixel mobilene nå? Tenker bilde styret, at den tar dårlige bilder imot sol lys. Og hvordan er bildene i mørke? Er det andre feil med denne som er oppdaget i senere tid? Andre erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Er telefonen så latterlig dyr i Norge fordi den er importert? Den knuser både alt av Iphone og andre toppmodeller i pris. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 9. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2016 Ja er svaret ditt på det. Kjøpte den for 600 pund i London inkl vr briller, og fikk ca 100 av de igjen på flyplassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå