Gå til innhold

Google Pixel


Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil vel alltid være mange, i antall, som knuser en glasstelefon og klager høylydt om det i ettertid. Det er neppe mange i forhold til antall solgte. Jeg er uansett for uheldig med telefoner, og bruker alltid en enkel case og glassbeskytter. Det er jo det kjipe med å kjøpe en fancy telefon som er så dyr...

Lenke til kommentar

Jeg har en Pixel 32, og har et par ting jeg ikke liker.

For det første virker det som den ikke er "online" kontinuerlig, både E-post og meldinger på Facebook og Viber henger etter, og plopper inn når jeg vekker telefonen for å bruke den.

En annen ting som er veldig irriterende, er at touch på skjermen noen ganger går helt av skaftet. 

Om jeg skriver meldinger, spretter ting fram og tilbake på skjermen og jeg beholder ikke tastaturet men trykker plutselig på helt andre ting som dukker opp under fingrene. 

Likeså om jeg blar opp og ned på nettsider, så spretter ting opp og ned på skjermen helt vilkårlig.

Noen ganger hjelper det å slå av/på telefonen, men da varer det en periode fra noen timer til en dg eller to så er det der igjen.

Noen som har det samme, og hva kan være løsningen på slikt?

Mulig en oppdatering av systemet vil avhjelpe det, så jeg håper det kommer noe snart. Det er vel 7.1.1 som ligger her nå.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-aabLQt

Min må restartes gjennomsnittelig en gang pr. 24t med NPG05E. Kommer ikke tilbake fra dvale (noe som har vært en bug i tidligere Android versjoner og...).

 

Merkelig. Jeg er på samme versjon og atm så har telefonen vært på i 190 timer uten noen problemer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har problemer med at volumet blir automatisk justert ned når telefonen er eksponert for kulde. 

Vi snakker type sekundet etter jeg tar tlf ut fra jakkelommen, så jobber den seg helt nedover til "mute". 

Plagsomt å krangle med volumknappen når man hører på Spotify.

 

Noen som har opplevd noe lignende?

 

Forøvrig det eneste problemet jeg har

Endret av fflex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Anbefales absolutt ikke å flashe til daily use. Bare se på release notes... Er i utgangspunktet til app-utviklere.

 

 


Performance and battery
  • System and app performance is known to be periodically slow / janky, and device may become occasionally unresponsive. These problems may become more acute with prolonged use.
  • Battery life may be regressed in this early release for screen-on and screen-off use cases.
System UI
  • System UI crash after toggling screen brightness, then going to Overview (recents) and selecting a new app.
  • Occasional issues navigating Home, with incomplete transition making the device unusable.
  • Taps in Quick Settings may be registered in another location.
  • When using Autofill, an “Android system app displaying on top" message is sometimes shown, but it can be ignored (if it's turned off, it will disable Autofill).
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

Anbefales absolutt ikke å flashe til daily use. Bare se på release notes... Er i utgangspunktet til app-utviklere.

 

 

Performance and battery

  • System and app performance is known to be periodically slow / janky, and device may become occasionally unresponsive. These problems may become more acute with prolonged use.
  • Battery life may be regressed in this early release for screen-on and screen-off use cases.
System UI
  • System UI crash after toggling screen brightness, then going to Overview (recents) and selecting a new app.
  • Occasional issues navigating Home, with incomplete transition making the device unusable.
  • Taps in Quick Settings may be registered in another location.
  • When using Autofill, an “Android system app displaying on top" message is sometimes shown, but it can be ignored (if it's turned off, it will disable Autofill).

 

 

Lever bare en gang, er ikke tålmodig nok til å vente :)

Jeg overlever lett med noen bugs her og der, det viktigste for min del virker fortsatt.

Lenke til kommentar

Absolutt, man gjør som man vil selv ;)

 

Men å måtte reboote telefonen jevnlig flere ganger om dagen fordi ting henger seg ved bruk er bare pain. Kjørte preview av 5 som hadde det samme, og det ble bare plagsomt. Mange apper som ikke lot seg installere osv. fordi de er "låst" til sine versjoner i play store osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...