Gå til innhold

Google Pixel


Cord

Anbefalte innlegg

 

Cdon har også Google Pixel XL 32 GB til 7990, og da er det jo også de som står for garanti.

Ganske sikker på at du mener reklamasjonsrett. Garanti er det stort sett bare produsenten som gir.

Det jeg sikter til er at det er mye lettere å forholde seg til cdon uansett, da de holder til i Norge og dermed slipper man å ev måtte sendeden til statene om noe skulle oppstå. Men norsk reklamasjonsrett er selvfølgelig også en bonus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har du lest innlegget svarer spørsmålet mitt er rettet mot som du av en eller annen grunn har forsøkt å svare på?

I dette tilfelle tror jeg det er bare du som vet hvorfor du snakker om visum. Visum til USA har ikke noe med et amerikansk VISA-kort å gjøre.

 

Ahhh. Åja. Okey, bruk Neteller, problem solved.

 

Wow...  :dontgetit:  

Lenke til kommentar

Hadde planer om å bytte ut min Nexus 5 til årets Nexus/Pixel.. men nå blir jeg mer usikker. Virker som dette skiftet til Pixel skal lokke til seg iphone/samsung high end markedet. Hva med ren Android da? Er det slutt på det siden noen funksjoner er ekslusivt for pixel. Sad!

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg lurer på å hoppe på pixel toget, når jeg leser om alle brennende samsung galaxy s7 og iphone 7 :) får pixel mange oppdateringer av android utover? Håper den blir oppdatert i noen år. Men minnekortlagring av apper funker vel best hvis den bruker UFS kort. Støtter pixel UFS kort?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på å hoppe på pixel toget, når jeg leser om alle brennende samsung galaxy s7 og iphone 7 :) får pixel mange oppdateringer av android utover? Håper den blir oppdatert i noen år. Men minnekortlagring av apper funker vel best hvis den bruker UFS kort. Støtter pixel UFS kort?

S7 brenner ikke, det er note 7;)

 

Android oppdatering i 2 år, sikkerhets oppgraderinger i 3 år. (og noen eksklusive egenskaper.)

 

Støtter ikke minnekort, men gir deg ubegrenset med skylagring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Snakka nettopp med ein på ELKJØP phonehouse, han sa at Google Pixel ikkje so skulle lanserast i skandinavia ? Slik eg forstod han var det generelt og ikkje berre for Elkjøp. 

Ja folka på Elkjøp har bestandig oversikten... NOT.

 

Ok, håpar han snakka om tilgjengelegheit på elkjøp, men samtidig har vel ikkje andre pixel produkt vært mogleg å kjøpe i skandinavia tidlegare ? som Pixel C 

Lenke til kommentar

Hadde planer om å bytte ut min Nexus 5 til årets Nexus/Pixel.. men nå blir jeg mer usikker. Virker som dette skiftet til Pixel skal lokke til seg iphone/samsung high end markedet. Hva med ren Android da? Er det slutt på det siden noen funksjoner er ekslusivt for pixel. Sad!

Tenker det samme som deg.

For min del del så har jeg likt Nexus konseptet med clean Android til en billig penge.

Personlig har jeg ikke behov for en high-end telefon. Så synd egentlig. 

Lenke til kommentar

Ok, håpar han snakka om tilgjengelegheit på elkjøp, men samtidig har vel ikkje andre pixel produkt vært mogleg å kjøpe i skandinavia tidlegare ? som Pixel C

Nå har jo Nexus-enheter vært greit tilgjengelig i norge tidligere, og Pixel-telefonene skal jo ta over for Nexus, så vil anta at de blir å få tak i i skandinavia også.

Lenke til kommentar

Lurer på om / når denne kommer seg til Norge.

Kjenner jeg er litt skuffet over telefonen. Den ser ganske bra ut. Spennende med helt rent Android OS, med de få ekstra funksjonene denne gir.

 

Dog; jeg savner IP68. Jeg savner en større x-faktor på telefonen. Jeg savner at Google enser at det norske språket eksisterer. Således er Apple flinkere. Siri funker ihvertfall litt. Der kan man snakke inn SMS med relativt ok hell. Det har jeg ikke opplevd på Android enda. Kameraet er jeg spent på. Tror det lander et sted mellom Iphone og S7 et sted.

 

Også liker jeg ikke å ha hjemknapp, tilbakeknapp osv. på skjerm. Liker bedre sånn som samsung gjør det. Sparer litt skjermplass!

Lenke til kommentar

Spurde google support om tilgjengeligheit i Norge; 


 


"Tak for at du kontaktede Google. Der er beklageligvis ingen Norske agenter ledige. Derfor vil en Dansk agent besvare din email. Venligst lad os vide hvis du ønsker support på engelsk i stedet.


Hej Oleanton,


Mit navn er Denny, og lad mig se hvad jeg kan gøre for dig.


Beklager det sene svar.


Vi kan kun give oplysninger om enheder, der aktuelt er tilgængelige. Du kan se alle nye enheder eller opdateringer, lige så snart de lanceres i Google Store, så kig forbi i ny og næ!" 


 


..."kig forbi i ny og næ!" 


Ihvertfall ikkje eit nei  :)


Lenke til kommentar

Etter å ha lest denne artikkelen så begynner håpet mitt å forsvinne.
Samme gjelder norsk Google Play.

Forøvrig skuffet over at norsk media (digi, itavisen etc) ikke ser ut til å ha utfordret Google Norge på dette i hele tatt.
Ihvertfall ikke sett noe som helst info fra de enda.

 

http://www.swedroid.se/pixel-och-pixel-xl-forsvinner-fran-svenska-google-store/

Endret av masterj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...