Gå til innhold

Google Pixel


Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt.

Lenke til kommentar

Takk for oppklarende svar!

 

Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt.

 

Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul?

Lenke til kommentar

Takk for oppklarende svar!

 

Flott! Takk for oppklarende svar fra flere her. Noen som har gjort seg en formening om hvor man kan få pixel 32gb rimeligst? Ebay ser jeg det kommer på rundt 8k ink. fortolling(moms). PS.no, multicom osv har den for 8500. irriterende at den ikke skal komme offisielt før jul, så for meg 6-7k offisielt.

 

Når du sier "ikke skal komme offisielt før jul" - den er vel ikke bekreftet til Norge i det hele tatt? Det er ikke jeg som bare ikke har fått med meg at den kommer over jul?

 

Nei, er vel bare jeg som antar at den kommer etterhvert :p ps.no og multicom satte forresten ned prisen til 7995,- i går.

Lenke til kommentar

Særdeles fornøyd med Pixel hittil. Allright batteritid, kjapp og ligger gull i hånda. Kjøpte den for et par dager siden på carphone warehouse i London. Daydream er overraskende kult! Fikk med det på kjøpet

Fornøyd her også. Det eneste som irriterer meg er at det tar så lang tid å få deksel tilsendt. Denne telefonen riper lettere enn noe annet jeg har hatt! ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...