Gå til innhold

DJI Mavic


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen, ny her.

 

Litt irritert på alle disse forsinkelsene kjenner jeg, Komplett melder nå levering 26. april. Hadde planer om å trene å bli godt kjent med dronen før jeg tar den med på andre siden av jorda, men frykter jeg så vidt rekker å få dronen før avreise.

Velkommen!  :w00t:

Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt inn bestilling hos rcbutikken. De håper på levering før februar er omme. Samtidig er de på listen til dji som leverandør, noe som tilsier at de får varene før, eller samtidig som komplett (Siden de skal sendest til Norge, regner jeg med de sendes i samme batch). Personlig avbestilte jeg ordren på komplett, pga datoen endret seg hele tiden, og la inn en bestilling på rc-butikken. Ingenting å tape på det. Jeg vet ikke om komplett i det hele tatt har fått en forsendelse? 

Lenke til kommentar

 

Hei alle sammen, ny her.

 

Litt irritert på alle disse forsinkelsene kjenner jeg, Komplett melder nå levering 26. april. Hadde planer om å trene å bli godt kjent med dronen før jeg tar den med på andre siden av jorda, men frykter jeg så vidt rekker å få dronen før avreise.

Velkommen!  :w00t:

Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt inn bestilling hos rcbutikken. De håper på levering før februar er omme. Samtidig er de på listen til dji som leverandør, noe som tilsier at de får varene før, eller samtidig som komplett (Siden de skal sendest til Norge, regner jeg med de sendes i samme batch). Personlig avbestilte jeg ordren på komplett, pga datoen endret seg hele tiden, og la inn en bestilling på rc-butikken. Ingenting å tape på det. Jeg vet ikke om komplett i det hele tatt har fått en forsendelse? 

 

 

Ja, sendte mail til rcbutikken nå å hørte om når jeg kan forvente å få Mavicen om jeg bestiller i morgen. Jeg har 8% rabatt på Komplett, så er fordelaktig å kjøpe derfra, men når jeg har store intensjoner om å ta med denne på diverse naturskjønne turer om forholdsvis kort tid så spiller jo de sparte pengene liten rolle når man risikerer å ikke få en i det hele tatt før den tid.

Endret av Rømmedressing
Lenke til kommentar

 

 

Hei alle sammen, ny her.

 

Litt irritert på alle disse forsinkelsene kjenner jeg, Komplett melder nå levering 26. april. Hadde planer om å trene å bli godt kjent med dronen før jeg tar den med på andre siden av jorda, men frykter jeg så vidt rekker å få dronen før avreise.

Velkommen!  :w00t:

Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt inn bestilling hos rcbutikken. De håper på levering før februar er omme. Samtidig er de på listen til dji som leverandør, noe som tilsier at de får varene før, eller samtidig som komplett (Siden de skal sendest til Norge, regner jeg med de sendes i samme batch). Personlig avbestilte jeg ordren på komplett, pga datoen endret seg hele tiden, og la inn en bestilling på rc-butikken. Ingenting å tape på det. Jeg vet ikke om komplett i det hele tatt har fått en forsendelse? 

 

 

Ja, sendte mail til rcbutikken nå å hørte om når jeg kan forvente å få Mavicen om jeg bestiller i morgen. Jeg har 8% rabatt på Komplett, så er fordelaktig å kjøpe derfra, men når jeg har store intensjoner om å ta med denne på diverse naturskjønne turer om forholdsvis kort tid så spiller jo de sparte pengene liten rolle når man risikerer å ikke få en i det hele tatt før den tid.

 

Du får nok det samme svaret som alle andre som har spurt når de får inn flere mavics: "DJI har lovt oss forsendelse i januar, men de ligger bak på produksjon. Vi er like preget av situasjonen som deg, men kan garantere at vi sender ut mavic med en gang de når vårt lager".  :hm:

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei alle sammen, ny her.

 

Litt irritert på alle disse forsinkelsene kjenner jeg, Komplett melder nå levering 26. april. Hadde planer om å trene å bli godt kjent med dronen før jeg tar den med på andre siden av jorda, men frykter jeg så vidt rekker å få dronen før avreise.

Velkommen!  :w00t:

Hadde jeg vært deg, ville jeg lagt inn bestilling hos rcbutikken. De håper på levering før februar er omme. Samtidig er de på listen til dji som leverandør, noe som tilsier at de får varene før, eller samtidig som komplett (Siden de skal sendest til Norge, regner jeg med de sendes i samme batch). Personlig avbestilte jeg ordren på komplett, pga datoen endret seg hele tiden, og la inn en bestilling på rc-butikken. Ingenting å tape på det. Jeg vet ikke om komplett i det hele tatt har fått en forsendelse? 

 

 

Ja, sendte mail til rcbutikken nå å hørte om når jeg kan forvente å få Mavicen om jeg bestiller i morgen. Jeg har 8% rabatt på Komplett, så er fordelaktig å kjøpe derfra, men når jeg har store intensjoner om å ta med denne på diverse naturskjønne turer om forholdsvis kort tid så spiller jo de sparte pengene liten rolle når man risikerer å ikke få en i det hele tatt før den tid.

 

Du får nok det samme svaret som alle andre som har spurt når de får inn flere mavics: "DJI har lovt oss forsendelse i januar, men de ligger bak på produksjon. Vi er like preget av situasjonen som deg, men kan garantere at vi sender ut mavic med en gang de når vårt lager".  :hm:

 

Da er jo spørsmålet om rcbutikken får inn før Komplett får sine? Er vel kanskje større sannsynlighet for det ettersom de er DJI-forhandler. Som du sier tror jeg ikke Komplett har hatt en eneste Mavic innom lageret sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk drona igår, fikk flydd litt idag i nybegynner-modus, men den mister gps-signal ofte.

Jeg har også hatt problemer med at den plutselig kjører sidelengs til høyre så jeg rekalibrerte IMU-en 2 ganger og kompasset et par ganger. 

 

Når jeg testa den igjen så fungerte det sånn passe første turen på 3minutter (mista gps), andre turen begynte den og tulle igjen. Jeg landet og restartet drona og forsøkte igjen, da fungerte det veldig bra, men når jeg skulle fly hjemover så begynte den igjen og dra mot høyre. Den var umulig og kontrollere den før jeg fikk noe kontroll på slutten og fikk landet den før den forsvant ut i Oslofjorden.

 

Her er video av siste turen:

https://www.youtube.com/watch?v=OYVnPUE-EsM

 

 

Er det noen som har noen forslag på hva som kan være grunnen til dette? Jeg har jo sett noen videoer på youtube, og de er jo veldig stabile og fine der.

Endret av paroa
Lenke til kommentar

Jeg er hvertfall ikke veldig imponert over Expert når det gjelder leveranse av Mavic.

Kjøpte (og betalte) 31. januar, og ble lovet leveranse rundt 10. februar. Sitter fortsatt på gjerdet og venter.

Ingen fra Expert som kan gi meg noen oppdatering heller...

Er ikke Expert sin feil at de ikke får leveranse fra DJI. At de derimot at lovet deg leveringsdato var dumt av de..
Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke kjøpe direkte fra dji.com?

Hvordan er det med garanti og reklamasjon ved bestilling fra DJI? Rettighetene er jo mye dårligere enn fra norske butikker..

 

Reklamasjon gjelder kun kjøp i Norge. Garanti har man jo uansett, men tenker man har litt større rettigheter på reklamasjon  ved kjøp i Norge :)

Lenke til kommentar

Oppdatering på RCbutikken, for de som leter etter en plass å kjøpe dronen: 

 

Status oppdatering mtp. levering 27.02.2017:
Nå har det løsnet hos DJI, alle som har lagt inn forhåndsbestilling hos oss frem 18.02.17 vil nå få levert Mavic innen ca. 8dager.
Bestilinger etter 18.02.17 vil få leveranse fra vårt neste parti som er ventet til oss rundt 15.03.17 
(bekreftet leveranse fra DJI).
Bestill nå så er du sikret leveranse om kort tid. 
Vi har nok til alle som bestiller frem til annen informasjon blir lagt ut på denne siden.

Lenke til kommentar

Oppdatering på RCbutikken, for de som leter etter en plass å kjøpe dronen: 

 

Status oppdatering mtp. levering 27.02.2017:

Nå har det løsnet hos DJI, alle som har lagt inn forhåndsbestilling hos oss frem 18.02.17 vil nå få levert Mavic innen ca. 8dager.

Bestilinger etter 18.02.17 vil få leveranse fra vårt neste parti som er ventet til oss rundt 15.03.17 (bekreftet leveranse fra DJI).

Bestill nå så er du sikret leveranse om kort tid. Vi har nok til alle som bestiller frem til annen informasjon blir lagt ut på denne siden.

 

Sweet. Forventet ankomst rundt bursdagen min da, fin gave til meg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...