Gå til innhold

DJI Mavic


indahla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok en slik kombo-pakke på meg og, selv om jeg synes den skulderveska ikke var spesielt pen. Er dog litt redd for at denne kombopakken ikke kommer like raskt på lager som kun dronen alene. Noen som har noen formening om dette? Vil ikke vente ekstra på dronen min fordi de mangler en eske med powerbank-overgangene f.eks. 

Lenke til kommentar

For de som bestilte fra komplett i håp om å få mavicen tilsendt i midten av oktober: 

Support fra komplett:

jeg ser det var forventet en større levering til 15. Denne har dessverre blitt utsatt av leverandør til 29.10.

 

:realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash: 

 

Edit:

"Heldigvis" er det ikke bare vi nordmenn som må vente:

https://www.youtube.com/watch?v=wbYxDrASJFI

Endret av HornYkorN
Lenke til kommentar

Det vvar vel ikke uforventet, da nærmest alle har levering i starten av november en gang :) (av utenlandske butikker)

Ja, var kanskje litt mye å håpe på. Jeg spurte forøvrig RCbutikken.no, og de har fått info fra DJI om at de begynner å sende ut 24 okt. RCbutikken vil da ha første batch i slutten av neste uke, noe som fører til at de sender ut tidlig i november. Byttet til de i håp om å få dronen et par dager tidligere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...