Gå til innhold

ANMELDELSE: Forza Horizon 3


Anbefalte innlegg

Om Horizon 3 er like godt optimalisert som Apex lover det vertfall bra for PC versjonen. Grafikken i seg selv er jo helt nydelig, så om en får en liten push opp til 60 fps og over er jeg storfornøyd selv om grafikken nødvendigvis ikke blir mye bedre. 

 

Ellers kom jeg over denne noe eldre tweeten som jo lover bra for oss med litt brede monitorer og  :fun:  . Frykter jeg ikke kommer til å klare å holde meg fra å bruke 900 kroner på dette... Selv om jeg hater taktikken de bruker for å selge meg det. 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen
Hvor mye bruker iracing og raceroom gutta tro? Iracing har vel en månedlig avgift

 

Jeg liker ikke arcade så jeg tror jeg hopper over denne

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

 

 

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen
Hvor mye bruker iracing og raceroom gutta tro? Iracing har vel en månedlig avgift

 

Jeg liker ikke arcade så jeg tror jeg hopper over denne

 

 

Forza er en hybrid vil jeg si. Ikke ren arkade, det vil jeg heller si Need for Speed spillene er. Forza er eneste bilspillene som faktisk gir meg fartsfølelse og følelsen av å kjøre bil. Og ja jeg har spilt Project Cars som mange sverger til, rett og slett kjedelig å kjøre. Forza klarer å naile fartsfølelsen og kontakten mellom vei og dekk veldig bra. Liker man bilspill eller bil generelt er man helt gal hvis man hopper over denne tittelen

Lenke til kommentar

Håper det kommer til Steam etterhvert. Ikke veldig gira på å spille det på en stusselig Xbox One, og med Tomb Raider fra Windows Store friskt i minne så er jeg ikke veldig gira på å kjøpe det der heller. Får se hva tilbakemeldingene til PC-folk blir etterhvert.

 

Last ned og prøv Forza Apex gratis som en test først. Det burde være en god indikator.

 

 

 

 

 

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen

 

Hvor mye bruker iracing og raceroom gutta tro? Iracing har vel en månedlig avgift

 

Jeg liker ikke arcade så jeg tror jeg hopper over denne

 

 

Forza er en hybrid vil jeg si. Ikke ren arkade, det vil jeg heller si Need for Speed spillene er. Forza er eneste bilspillene som faktisk gir meg fartsfølelse og følelsen av å kjøre bil. Og ja jeg har spilt Project Cars som mange sverger til, rett og slett kjedelig å kjøre. Forza klarer å naile fartsfølelsen og kontakten mellom vei og dekk veldig bra. Liker man bilspill eller bil generelt er man helt gal hvis man hopper over denne tittelen

 

Populært kalt "simcade". Forza Horizon-serien beveger seg i tillegg enda mer over i arcade-spekteret sammenlignet med hovedserien til Forza. Så vil ikke si det er feil å kalle Horizon for arcade. Og synes ikke Project Cars er et godt eksempel på en bra sim-tittel, siden det hadde såpass mange irriterende sider ved seg at jeg angret på kjøpet ganske kjapt. rFactor2 er et bedre eksempel (dog ikke når det kommer til grafikk, dessverre).

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Gamezone sendte spillet til meg i dag. Skal spilles på min stusselige Xbox One s og min nye 65" 4k HDR tv. Blir bedre en sex. :w00t:

Jeg bare lurte på et par ting rundt 4K TV-er og spill. Hvordan er oppskaleringen til 1080p-spill? Ser det bedre ut enn på en native 1080p TV? Jeg må ha en ny TV snart, men vet ikke om den er bra nok til spilling med tanke på responstid og begrensningene til HDMI 1.4.

Lenke til kommentar

 

Gamezone sendte spillet til meg i dag. Skal spilles på min stusselige Xbox One s og min nye 65" 4k HDR tv. Blir bedre en sex. :w00t:

Jeg bare lurte på et par ting rundt 4K TV-er og spill. Hvordan er oppskaleringen til 1080p-spill? Ser det bedre ut enn på en native 1080p TV? Jeg må ha en ny TV snart, men vet ikke om den er bra nok til spilling med tanke på responstid og begrensningene til HDMI 1.4.

 

 

Veit ikke enda. Tv`en ligger fortsatt i eska. Venter på dama skal komme hjem og hjelpe meg til å løfte den på plass.

Lenke til kommentar

 

 

 

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen
Hvor mye bruker iracing og raceroom gutta tro? Iracing har vel en månedlig avgift

 

Jeg liker ikke arcade så jeg tror jeg hopper over denne

Forza er en hybrid vil jeg si. Ikke ren arkade, det vil jeg heller si Need for Speed spillene er. Forza er eneste bilspillene som faktisk gir meg fartsfølelse og følelsen av å kjøre bil. Og ja jeg har spilt Project Cars som mange sverger til, rett og slett kjedelig å kjøre. Forza klarer å naile fartsfølelsen og kontakten mellom vei og dekk veldig bra. Liker man bilspill eller bil generelt er man helt gal hvis man hopper over denne tittelen

Jeg elsker project cars og jeg elsker forza motorsport serien. Jeg er uenig med dem som ikke ser på forza motorsport som en simulator. Man må selvfølgelig slå av sånne ting som braking line og styrehjelp og alt sånt så har man en skikkelig simulator. Multiplayer er desverre full av troll

 

Horizon serien derimot blir for tullete. Lamborghinier har ikke noe i kornåkere å gjøre. Og så er det stemningen. Som han duden i demoen "jeg har 800 hester og 2 fungerende hjerneceller og jeg er ikke redd for å bruke dem.

 

Etter at jeg fikk pcen i hus har jeg prøvd de sagnomsuste simulatorene på pc og jeg tente ikke helt på rfactor. Raceroom derimot. Og iracing

Lenke til kommentar

Jajaja, gledet meg til å spille Forza, men den gleden ble kortvarig. Spillet starter, men kræsjer under loading. Jeg er ikke alene om å ha problemer med spillet, på forumet til Forza er det tilstander som i Charlotte NC. :wee:

 

Får håpe de fikser alle bugsene spillet har snart, for det er ikke så kult å betale 900,- spenn for et spill du ikke får spilt. :grumpy:

Lenke til kommentar

Jajaja, gledet meg til å spille Forza, men den gleden ble kortvarig. Spillet starter, men kræsjer under loading. Jeg er ikke alene om å ha problemer med spillet, på forumet til Forza er det tilstander som i Charlotte NC. :wee:

 

Får håpe de fikser alle bugsene spillet har snart, for det er ikke så kult å betale 900,- spenn for et spill du ikke får spilt. :grumpy:

Som jeg skrev lengre opp, prøv å deaktivere mikrofonen, funka for min del. 

Lenke til kommentar

 

 

Flere som har vunnet i Lotto?

Betaler dere virkelig 899,- for et bilspill :rofl:

Når man i hovedsak spiller den type spill så ja og Forza franchisen er verdt vært eneste øre og man kan allerede nyte det i helgen
Hvor mye bruker iracing og raceroom gutta tro? Iracing har vel en månedlig avgift

 

Jeg liker ikke arcade så jeg tror jeg hopper over denne

 

Jeg spiller iRacing. Jeg har ingen anelse hvor mye jeg har brukt, men månedsfeen er ikke noe å snakke om. Om man fornyer under Black Friday-salget koster det $49 for et år. Når man da trekker fra det man klarer å samle opp igjennom å delta i løp (opp til $40 i året) er det ikke akkurat dyrt for den mest helhetlige simulatoren på markedet. 

 

On-topic: Å kalle Forza noe annet enn et arkadespill blir for dumt.

Endret av Pebino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jajaja, gledet meg til å spille Forza, men den gleden ble kortvarig. Spillet starter, men kræsjer under loading. Jeg er ikke alene om å ha problemer med spillet, på forumet til Forza er det tilstander som i Charlotte NC. :wee:

 

Får håpe de fikser alle bugsene spillet har snart, for det er ikke så kult å betale 900,- spenn for et spill du ikke får spilt. :grumpy:

Som jeg skrev lengre opp, prøv å deaktivere mikrofonen, funka for min del. 

 

Har testet det, hjelper desverre ikke. :hrm:

Lenke til kommentar

Average 114fps i 1440p med alt på Ultra med GTX 1080. Tror problemet er med DX11 skjermkort kanskje. Regner med dem fikser opp til lansering. Men må si dette er noe av det beste innen bilspill jeg har spilt, fy flate for opplevelse spillet er. Godt å ha hele Xbox communitiet sammen med PC miljøet i ett og samme spill, helt konge. Tipper dette er noe som varer helt til Forza Horizon 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...