Gå til innhold

Spotify soper inn nye abonnenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Spotify har satser aggressivt på nye oppdateringer den siste tiden:"

Samtidig så ser de ut til å drite i å patche grunnleggende funksjoner som har vært bugget i månedsvis.

Legg til nye funksjoner og håp at brukerene glemmer de eksisterende som ikke funker, ser ut til å være mantraet deres.

Endret av Pseudopod
  • Liker 2
Skrevet

"Spotify har satser aggressivt på nye oppdateringer den siste tiden:"

Samtidig så ser de ut til å drite i å patche grunnleggende funksjoner som har vært bugget i månedsvis.

Legg til nye funksjoner og håp at brukerene glemmer de eksisterende som ikke funker, ser ut til å være mantraet deres.

Ikke bare det men endringer og fjerninger av funksjoner som har vært godt likt også.

Hvordan kan jeg få spillelistene mine til å være hjemskjermen og ikke måtte trykke på "Your music" -> "my playlists" eller hva det nå står? Utrolig tungvindt. Vil ha spillelistene mine framme med mindre jeg spesifikt trykker på noe annet. 

• Liker 2
Skrevet

Enig. Er tullete at spillelistene er flere tastetrykk unna om man er online. Burde ligge først, så får en heller lete etter annen musikk. De spillelistene jeg finner ellers er electronic dance music i en eller annen form. Vil man ha annet må man lete godt

Skrevet

Så lenge spotify ikke kommer med en bedre måte å sortere store musikksamlinger så er det utelukkende for meg. Hater at alt må legges i spillelister.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...