Gå til innhold

ANBEFALING: Vi har testet 50 mobiler de siste to år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, rart jeg ikke så den Nb!en da jeg leste artikkelen tidligere... ;-)

 

Blir det ikke litt forvirrende at dere skriver at en senere 9 er kanskje bedre enn en tidligere 10, når f.eks lg g4 kom et halvt år før n6p hvor g4 får 9 og n6p får 10. Og, hvis det hadde vært sortert alfabetisk så burde vel Sony xperia z5 vært ganske langt nede?

Sony Z5 ligger på bunn hos meg.

Endret av ojomann
Lenke til kommentar

Denne testen skuffet meg virkelig. Spesielt mellomklassen skuffet meg. Hvordan kan man plassere z5 foran Nexus 6p. De har samme prosessor og mengde ram ja. Men etter det går alt Nexus retning. Nexus har best skjerm 1440 p mens z5 har 1080p. Nexus kjøre stock android dom sørger for at mobilen ikke vil bli saktere med tiden. Kamera er også mye bedre på Nexus. Nexus kjører sånn som alle de andre kamramobilene og kjører litt mindre pixler og større apprature mens Sony Har liten apprature og vil derfor være dårlig i lavt lys. Sonys shutterspeed er også mye tregere og vil derfor være mye dårligere til å ta bilder av objekter som beveger seg. Er personlig veldig skuffet over sonymobiler generelt og skjønner ikke hvorfor de får så mye annerkjennelse som de får. Det er ikke bare specsa på arke som har noe å si. Det er også hvordan mobilen er i bruk og der vinner Nexus med stor margin.

Lenke til kommentar

 

Ok, rart jeg ikke så den Nb!en da jeg leste artikkelen tidligere... ;-)

 

Blir det ikke litt forvirrende at dere skriver at en senere 9 er kanskje bedre enn en tidligere 10, når f.eks lg g4 kom et halvt år før n6p hvor g4 får 9 og n6p får 10. Og, hvis det hadde vært sortert alfabetisk så burde vel Sony xperia z5 vært ganske langt nede?

Sony Z5 ligger på bunn hos meg.

 

 

Da vet jeg ikke helt hvilken nettside du har sett på:

 

qIes81x.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ok, rart jeg ikke så den Nb!en da jeg leste artikkelen tidligere... ;-)

 

Blir det ikke litt forvirrende at dere skriver at en senere 9 er kanskje bedre enn en tidligere 10, når f.eks lg g4 kom et halvt år før n6p hvor g4 får 9 og n6p får 10. Og, hvis det hadde vært sortert alfabetisk så burde vel Sony xperia z5 vært ganske langt nede?

Sony Z5 ligger på bunn hos meg.

 

 

Da vet jeg ikke helt hvilken nettside du har sett på:

 

qIes81x.jpg

Top 3 er selvfølgelig rangert etter det de mener er best, det er oversikten under top 3 som kommer i alfabetisk rekkefølge.

Lenke til kommentar

Ja, og om du har lest det jeg skriver i noen av de første innleggene så henger ikke topp 3 på grep i forhold til karaktergiving. Om dette er subjektiv topp 3 så kom det i utgangspunktet dårlig frem i artikkelen.

Nettsiden jeg har sett på, er den der det står nevnt ordene "alfabetisk rekkefølge"... Jeg gidder ikke sitere ditt forrige innlegg med det digre bildet ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...