simalarion Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Cyberpunk spiller jeg i alle fall på min PC mend full drawdistance, maks med folk i gatene, Full RTX osv, dette er som MS FS 2024 scrapet ned til benet å litt til for å få til å rulle på konsoller (spesielt da Switch 2 ang CyberPunk). Selv om det r imponerende at Nintnedo klarer å få disse til å rulle i det hele tatt betyr ikke det at det blir et resultat jeg er fonrnøyd med... Vet ikke om du prøver å overbevise meg om noe her men det er i så fall dø født. Endret 8 timer siden av simalarion
Nimrad Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden simalarion skrev (9 minutter siden): Selv om det r imponerende at Nintnedo klarer å få disse til å rulle i det hele tatt betyr ikke det at det blir et resultat jeg er fonrnøyd med... Vet ikke om du prøver å overbevise meg om noe her men det er i så fall dø født. Fair enough, men da er du jo bare ikke i målgruppen hvis grafikk er så viktig for deg. Da skal du ikke spille på konsoll, HVERTFALL ikke håndholdt. Hvorfor har du egentlig kjøpt den i det hele tatt? Jeg har ingen behov for å overbevise deg om noe som helst. Men poenget mitt er at den klarer helt fint å kjøre moderne, open-world-spill hvis man ikke har så høye krav som du har.
simalarion Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Om du ikke har det behovet så setter jeg pris på om du slutter å svare meg, i alle fall å Quote meg. Nei, etter min mening går det ikke fint å kjøre Åpen Verden spill på Håndholdt Switch/Switch2, for mye blir offret både grafisk, drawdistance + kraftig begrenset ang hvor mye "liv" i bevegelse som kan vises på en gang til at resultatet blir bra nok for meg. Derfor er det synd at Nintendo hovedsakelig kun har håndholdt i dag å "trykker" åpen verden spill inn i denne som fortjener bedre (mye bedre for å blomste skikkelig, som jeg skriver tidligere også) Det var tredje gangen du får mitt synspunkt, jeg vet ditt å lurer ikke videre på hva du mener heller som nevnt. Endret 7 timer siden av simalarion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå