Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

For all del litt kult med et Bethesda-spill på Nintendo-konsoll, men kanskje ikke helt lovende for tredjepartsstøtten når de velger å vise fram et 5 år gammelt spill...

 

Når det er sagta så digger jeg konseptet og gleder meg til å se mer. Konseptmessig et helt riktig valg av Nintendo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og listen så omtrent lik ut for Wii U. Spørsmålet er hvor mye hvert selskap faktisk satser. Får vi får se nye spill som f.eks. Red Dead Redemption 2, Tekken 7 og Mass Effect 4 samtidig som på PS4/Xbox?

 

Uansett, jeg tror jeg skal klare meg med Nintendos egen spill.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Og listen så omtrent lik ut for Wii U. Spørsmålet er hvor mye hvert selskap faktisk satser. Får vi får se nye spill som f.eks. Red Dead Redemption 2, Tekken 7 og Mass Effect 4 samtidig som på PS4/Xbox?

 

Uansett, jeg tror jeg skal klare meg med Nintendos egen spill.

Rockstar står ikke på listen da. så Red Dead Redemption 2, på NX?, vet ikke Rockstar lager spill for NX da.? er usikker der hm.

Lenke til kommentar

Ser lekkert ut.

 

 

Nytt, ordentlig 3D Mario som faktisk ser morsomt ut? Det liker jeg. Designet på maskinen er også penere enn jeg hadde trodd. Liker det jeg ser altså. Den får også en pro kontroller så folk som fryktet de nye komtrollerne kan puste litt lettere.

 

Hvis de nå bare kan komme ut og bekrefte ordentlig Pokémon til Switch, eller at man kan bruke 3DS kasettene på Switch, aller helst begge deler, DA er jeg godt og vel solgt på denne konsollen. Tredjepart og hardware kan ta seg en bolle. For meg er de tingene ubetydelige i forhold. :wee:

Lenke til kommentar

 

For all del litt kult med et Bethesda-spill på Nintendo-konsoll, men kanskje ikke helt lovende for tredjepartsstøtten når de velger å vise fram et 5 år gammelt spill...

 

Når det er sagta så digger jeg konseptet og gleder meg til å se mer. Konseptmessig et helt riktig valg av Nintendo.

 

CvN2pUIWIAAcxQ-.jpg

 

 

der har du en fin liste over folk som kommer til å droppe ut av partnershippet etter en stund, akkurat som før xD

Lenke til kommentar

 

 

For all del litt kult med et Bethesda-spill på Nintendo-konsoll, men kanskje ikke helt lovende for tredjepartsstøtten når de velger å vise fram et 5 år gammelt spill...

 

Når det er sagta så digger jeg konseptet og gleder meg til å se mer. Konseptmessig et helt riktig valg av Nintendo.

CvN2pUIWIAAcxQ-.jpg

der har du en fin liste over folk som kommer til å droppe ut av partnershippet etter en stund, akkurat som før xD

Kommer veldig ann på hardware egentlig. Blir det vanskelig å porte spill, eller at de selger dårlig, blir det som du sier.

 

Grafikken ser veldig bra ut ut ifra det vi har fått se, men hvordan det faktisk ser ut i stua må vi vente å se.

 

Portabel funksjonen blir nok lite brukt her, med mindre den erstatter 3ds etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...