Gå til innhold

Gamestop har innbyttekampanje på PS4 PRO til 1749 kr


TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamestop på Stjørdal er helt ubrukelig bare rot og tull med dem. Bruk city syd gamestop.

 

Blir veldig langt for meg å dra..... Og jeg prøvde meg først på Gamestop i St. Angells gate, men der var de helt clueless og visste ingenting om tilbudet da jeg pratet med de. Derfor jeg landet på Stjørdal da han som var der fikset tilbudet ganske raskt. Og utfra kvitteringen jeg fikk så ser alt på stell ut :-p

 

Men vi får se den 10. november :-p

Lenke til kommentar

Ringe gamestop på Storo Storsenter i dag. Der trengte jeg bare å levere inn selve maskinen fikk jeg beskjed om.

Snakket med gamestop på chatteen de har litt senere. Da måtte jeg levere komplett pakke slik den kom når jeg fikk den.

 

Har jo ingen av de orginale joystickene lengre da jeg bruker scuf kontroller.

Lenke til kommentar

Ok, hvis du er frekk, så kjøper du en ny Versjon 2 Dualshock 4 på Elkjøp.
Pakker den pent ut. Leverer den inn med PS4.
Den kontrolleren du får med PS4 Pro legger du inn i elkjøp-esken, og benytter deg av 30 dagers åpent kjøp.

 

Du kunne også spurt Gamestop om de kan bare ta ut Dualshock 4 fra Pro-esken den dagen du henter, og se på den kontrolleren som innlevert med din konsoll.
 

Lenke til kommentar

 

Gamestop på Stjørdal er helt ubrukelig bare rot og tull med dem. Bruk city syd gamestop.

 

 

Blir veldig langt for meg å dra..... Og jeg prøvde meg først på Gamestop i St. Angells gate, men der var de helt clueless og visste ingenting om tilbudet da jeg pratet med de. Derfor jeg landet på Stjørdal da han som var der fikset tilbudet ganske raskt. Og utfra kvitteringen jeg fikk så ser alt på stell ut :-p

 

Men vi får se den 10. november :-p

Sjekk med dem for min del har det bare rot og feil der.

Lenke til kommentar

 

 

Gamestop på Stjørdal er helt ubrukelig bare rot og tull med dem. Bruk city syd gamestop.

 

Blir veldig langt for meg å dra..... Og jeg prøvde meg først på Gamestop i St. Angells gate, men der var de helt clueless og visste ingenting om tilbudet da jeg pratet med de. Derfor jeg landet på Stjørdal da han som var der fikset tilbudet ganske raskt. Og utfra kvitteringen jeg fikk så ser alt på stell ut :-p

 

Men vi får se den 10. november :-p

Sjekk med dem for min del har det bare rot og feil der.

 

 

Jeg har ikke så mye erfaring med de annet enn at det var de som hadde svarene på spørsmålene jeg hadde da kampanjen ble annonsert fra gamestop sentralt. Og derfor jeg benyttet meg av de da den andre gamestopen jeg prøvde var helt clueless. 

Lenke til kommentar

Var på gamestop storo å bestillte i dag.

 

De annbefalte at jeg leverer gammel ps4 09.11 da det trolig blir kø der på launch.

 

Må levere inn:

 

PS4

HDMI kabel

USB ladekabel(hvilken som helst micro usb)

Joystick

 

Måtte også betale 500.- på forhånd(men blir trekt fra totalen når jeg henter ny maskin).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på gamestop storo å bestillte i dag.

 

De annbefalte at jeg leverer gammel ps4 09.11 da det trolig blir kø der på launch.

 

Må levere inn:

 

PS4

HDMI kabel

USB ladekabel(hvilken som helst micro usb)

Joystick

 

Måtte også betale 500.- på forhånd(men blir trekt fra totalen når jeg henter ny maskin).

Du trang ikke ha original kontroller som fulgte med den PS4 du leverer?

Lenke til kommentar

 

Var på gamestop storo å bestillte i dag.

 

De annbefalte at jeg leverer gammel ps4 09.11 da det trolig blir kø der på launch.

 

Må levere inn:

 

PS4

HDMI kabel

USB ladekabel(hvilken som helst micro usb)

Joystick

 

Måtte også betale 500.- på forhånd(men blir trekt fra totalen når jeg henter ny maskin).

Du trang ikke ha original kontroller som fulgte med den PS4 du leverer?

 

du trenger en ds4 som ikke har noen synlig slitasje som slitt gummi/ødelagte triggere osv

Lenke til kommentar

 

Var på gamestop storo å bestillte i dag.

 

De annbefalte at jeg leverer gammel ps4 09.11 da det trolig blir kø der på launch.

 

Må levere inn:

 

PS4

HDMI kabel

USB ladekabel(hvilken som helst micro usb)

Joystick

 

Måtte også betale 500.- på forhånd(men blir trekt fra totalen når jeg henter ny maskin).

Du trang ikke ha original kontroller som fulgte med den PS4 du leverer?

 

 

Som flere her skriver. Kjøp en original på Elkjøp med 30 dagers returrett. Pakk den pent opp og lever den med maskinen. Når du får din nye maskin legger du kontrolleren i eksen fra elkjøp og leverer den tilbake på elkjøp og får pengene igjen på 30 dagers returretten.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

 

 

Som flere her skriver. Kjøp en original på Elkjøp med 30 dagers returrett. Pakk den pent opp og lever den med maskinen. Når du får din nye maskin legger du kontrolleren i eksen fra elkjøp og leverer den tilbake på elkjøp og får pengene igjen på 30 dagers returretten.

 

Det som er MEGET viktig i et slik stunt er at du kjøper nye utgaven av Dualshock 4. (Versjon 2).

Altså den utgaven som har en tynn lightbar på touch-pad.

For hvis du kjøper en ny kontroller av typen versjon 1, (uten lightbar på touch pad), leverer den inn med din gamle PS4.

Så kan det hende du ikke får retur på Elkjøp igjen da det er versjon 2 som følger med nye konsollen.

Henger sikkert fortsatt mange versjon 1-kontrollere til salgs i butikkene.

Lenke til kommentar

 

 

Var på gamestop storo å bestillte i dag.

 

De annbefalte at jeg leverer gammel ps4 09.11 da det trolig blir kø der på launch.

 

Må levere inn:

 

PS4

HDMI kabel

USB ladekabel(hvilken som helst micro usb)

Joystick

 

Måtte også betale 500.- på forhånd(men blir trekt fra totalen når jeg henter ny maskin).

Du trang ikke ha original kontroller som fulgte med den PS4 du leverer?

 

 

Som flere her skriver. Kjøp en original på Elkjøp med 30 dagers returrett. Pakk den pent opp og lever den med maskinen. Når du får din nye maskin legger du kontrolleren i eksen fra elkjøp og leverer den tilbake på elkjøp og får pengene igjen på 30 dagers returretten.

 

Ok, men han på den lokale Gamestop sa det skulle gå, når jeg sendte meld. Så da tar jeg han på ordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...