Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi er tydeligvis ikke likestilte i forholdet...


Anbefalte innlegg

 

Det var bare ment som eksempler. Det er ikke vanlig av meg å si slike ting ut av det blå, kke vanlig at jeg skriver på forum, ikke vanlig at jeg forteller hva jeg føler om slike ting eller at jeg spør om hjelp heller for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 61e5d...a66

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Løgn: du er litt vel selvsikker i dine antagelser føler jeg. 

 

Men uansett; det er ikke ditt ansvar å fikse hennes problemer. Virker som om ho er depresiv, og ønsker å dra deg med seg. Ville stilt et ultimatum eller kommet meg ut av det forholdet hvis jeg var deg. 

 

Jeg må si meg enig at det er litt merkelig å føle et behov for å legge ut i detalj om hvor bra og flink man er. Normalt vil folk svare ganske kort og vagt hvis man spør dem hvordan det går. Noen som kommer med en lang historie om antall lønnsøkninger m.m. vil fremstå litt spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var bare ment som eksempler. Det er ikke vanlig av meg å si slike ting ut av det blå, kke vanlig at jeg skriver på forum, ikke vanlig at jeg forteller hva jeg føler om slike ting eller at jeg spør om hjelp heller for den saks skyld.

 

Anonymous poster hash: 61e5d...a66

 

 

Nå visste du jo ikke hvordan du skulle svare på "hvordan går det med barnet ditt" ut over det å skryte hemningsløst av det. Du spurte til og med hva man skal svare hvis man ikke skryter hemningsløst og detaljert.

Lenke til kommentar

 

Men merkelig nok tror jeg du har 6 i alle fag, men unntak av norsk, for rettskriving er ikke en sterk side. Det kommer jo tydelig frem her......

 

 

(Gjett nå på hvor mye det skal forsvares/unnskyldes ifht siste setning)

 

Anonymous poster hash: e0c74...37d

Hva er poenget med slik trolling?

Trolling? Det her er vel bare min mening..

 

Anonymous poster hash: e0c74...37d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...