Gå til innhold

Apple-grunnleggeren mener det er en stor feil å droppe hodetelefoninngangen på iPhone 7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli morsomt å bumpe denne tråden om et par år og sitere noen av de verste motstanderne her, og spørre om Apple sin beslutning om å bruke Lightning-kontakten til lyd er noe de fremdeles plages veldig med...

Dersom minijack fases ut for mobiler er det nok heller USB det går over, av åpenbare grunner. Som ATW også nevner brukes hodetelefoner også til andre ting enn mobiler.

 

Jeg har komt med grunner til hvorfor jeg mener minijack forblir, kan du komme med grunner til at Lightning er et bedre alternativ?

Lenke til kommentar

 

Skal bli morsomt å bumpe denne tråden om et par år og sitere noen av de verste motstanderne her, og spørre om Apple sin beslutning om å bruke Lightning-kontakten til lyd er noe de fremdeles plages veldig med...

Med en iphone markedsandel på 23.10% som er fallende vil ikke lightning bli en "hit".  :p

 

 

Det du sier her, er jo at du ikke bruker iPhone!

Da burde jo ikke Apples fjerning av minijack være noe du kastet bort én kalori på.

Lenke til kommentar

 

 

Skal bli morsomt å bumpe denne tråden om et par år og sitere noen av de verste motstanderne her, og spørre om Apple sin beslutning om å bruke Lightning-kontakten til lyd er noe de fremdeles plages veldig med...

Med en iphone markedsandel på 23.10% som er fallende vil ikke lightning bli en "hit".  :p

 

 

Det du sier her, er jo at du ikke bruker iPhone!

Da burde jo ikke Apples fjerning av minijack være noe du kastet bort én kalori på.

 

 

Det forutsetter at apples valg ikke påvirker handlingene til noen andre produsenter.

 

AtW

Lenke til kommentar

Joda, forutsatt at man kun skal bruke mobilen, så er det en slags engangsinvestering. Men så er det alle de andre tingene det er praktisk å bruke hodetelefoner til da.

 

AtW

 

Helt klart, og som sagt foretrekker jeg hodetelefoner som kanskje er eldre enn enkelte i tråden her. Jeg ville i dag ikke kjøpt noen telefon som mangler 3.5mm plugg, og å begynne å snakke om overganger er et rent checklist-argument, for ikke f. om jeg skal ha noe slik. Det tar større plass, mer vekt, er mer sårbart, blir umiddelbart å bli rykket ut, vil ødelegge pluggen, etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skal bli morsomt å bumpe denne tråden om et par år og sitere noen av de verste motstanderne her, og spørre om Apple sin beslutning om å bruke Lightning-kontakten til lyd er noe de fremdeles plages veldig med...

Med en iphone markedsandel på 23.10% som er fallende vil ikke lightning bli en "hit".  :p

 

 

Det du sier her, er jo at du ikke bruker iPhone!

Da burde jo ikke Apples fjerning av minijack være noe du kastet bort én kalori på.

 

Jeg har noen kalorier for mye. Så det går bra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...