Gå til innhold

Hw.no rettet feil automatisk .Hurra:)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg skulle skrive telenor i en post...Men huff jeg skrev feil. Det er så mange taster på tastaturet.jeg skrev H i telenor isteden for N.. Men heldigvis rettet HW.no min feil automatisk.Jeg må ha kommet borti H'n :yes: ...bra de har automatisk ordbok :thumbup:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de seriøst lagt Tele'h'or til som fy fy ord i ordlista ? Kanskje de er sponset av de ? Men seriøst.. Kjært barn har mange navn osv...

Da forsvinner vel snart Stjelenor og da, eller Tulle-2 ? Noen som har flere morsomme navn på norske internett tilbydere ? :innocent:

Skrevet

Tror ikke HW har noe automatisk ordbok... jeg har ikke merket noe til det ialefall. Får teste litt da:

telfonkatabog - t e l e f o n k a t a b o g

daramaskin - d a r a m a s k i n

Telenor - t e l e h o r

stavekonyroll - s t a v e k o n y r o l l

hyttewur - h y t t e w u r

Skrevet

av alle disse ordene var det bare tele(h)or som ble rettet. Tror det da kanskje heller er noe de implementerte for å få bukt med all drittkastingen mot telenor... kanskje vi har noen tele(h)or sympatisører i HW gjengen? Jeg har sett en legre post om dette en gang tilbake, ta og søk litt om du er interressert.

-Stigma

Skrevet (endret)

Synes den rettinga er bare tull..Vil jeg skrive tele-hor så skal det stå det når jeg skriver det..Og ikke bli retta på..

Lurer på hva neste "sensurering" blir

Endret av taz
Skrevet

Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig.

For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor.

Skrevet
Selv synes jeg det er en lettelse å slippe å lese diverse omskrivninger av telenor hver bidige gang noen har problemer. Enda verre blir det når en småfurten fjortis opp-pumpa på hormoner tar helt av fordi han ikke får lastet ned mer enn 1 GB pr. måned og ikke skjønner hvorfor. Så for min del skal den "ordbokfunksjonen" bare være der. Dessuten blir det litt lettere å holde forumet litt mer saklig.

For øvrig trenger ikke samtlige å legge inn et innlegg her for å teste dette. Bruk testposter om trangen blir for stor.

:w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...