Gå til innhold

Ny Battlefield 1-video gir større innblikk i våpnene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Eneste som irriterer meg er hadtigheten på tanks. I virkeligheten hadde de maks fart på 5-6 km. Ser dumt ut når de skyter fart og hopper seg over krater og hindringer.

 

Ikke alle. Noen kunne kjøre opp mot 15 km/t.

 

 

ok ok :p . Leste meg litt opp på Wikipedia, da jeg ikke hadde de reele hastighetene på alle ww1 tanks I hode. Raskeste jeg fant var 13 km. Men uansett er det svært mye tregere enn hva tanksene I spillet gjør. Uansett, som jeg sa, eneste ankerbunktet jeg har ut I fra hva jeg har sett. F.eks flyenes hastighet ser Ganske greit ut, noe som også passer veldig med type gameplay og kart størrelse. Da de fleste ww1 fly hadde en hastigheter på ca 120-200 km I timen.

Lenke til kommentar

Favoritten min er fremdeles Battlefield 1942. Men føler generelt historiske krigsspill er morsommere enn moderne krig spill med sine laser sikter, jagerfly, rette kulebaner og gyrobalanserte tanks som sikter på target uansett etc.

 

Er mer down and dirty og gritty med første eller andre verdenskrig baserte fps, og måten våpen og kjøretøy/fly fungerer på krever mer av spilleren.

Lenke til kommentar

Snakke seg om autentisk du. Se på de hollywoodaktige eksplosjonene. Alt eksploderer faktisk ikke i , og ikke i et guloransje flammehav nødvendigvis heller, selv om det eksploderer.

 

Må folk ha disse teite eksplosjonene som hører hjemme i en hollywoodproduksjon?

Endret av G
Lenke til kommentar

Snakke seg om autentisk du. Se på de hollywoodaktige eksplosjonene. Alt eksploderer faktisk ikke i , og ikke i et guloransje flammehav nødvendigvis heller, selv om det eksploderer.

 

Må folk ha disse teite eksplosjonene som hører hjemme i en hollywoodproduksjon?

Battlefield (i hvertfall siden bad company) har vært Michael Bay spill. Lyder, skytinga og eksplosjoner osv. Rr sånn Michael Bay gjør ting.

 

Så Battlefield 1 blir Michael Bay versjon av WW1. Kanskje det dukker opp en transformer eller to også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Tja, for så vidt enig i denne fremstillingen, men jeg spiller en del spill (bl.a supreme i cs:go, som er ganske aim heavy). Problemet med de moderne battlefield spillene er at du kan peke i den riktige retningen og holde inne knappen og er garantert å treffe. Rekyl er stort sett ikke-eksisterende og skyver bare spillet nærmere Call of Duty. Battlefield, for meg, har alltid vært mer strategisk.

Den strategiske biten ble drept ved lanseringen av BF3.

 

 

Utdyp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...