Gå til innhold

Nvidia har lansert Titan X – et grafikkort med superkrefter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

pV9uidL.png

 

Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord.

Akkurat skjedd det samme med kortet mitt nå

 

 

Jaja, dette var jo litt antiklimaks. Satser på at Komplett får det i løpet av August.

Lenke til kommentar

 

 

pV9uidL.png

 

Det var vel kanskje slutten på den visa? Selv om det fortsatt er umulig å forstå seg på den tackingstatusen til Postnord.

 

Akkurat skjedd det samme med kortet mitt nå

 

Jaja, dette var jo litt antiklimaks. Satser på at Komplett får det i løpet av August.

Ja, håper pengene kommer fort tilbake fra nvidia og at det ikke blir noe problem med det.

Lenke til kommentar

Nå trodde jeg de i utgangspunktet ikke sendte til Norge? Nærmeste land for vår del er vel Sverige. Sikker på at det ikke har skjedd en feil når du bestilte?

 

Hva er egentlig grunnen til det? Men det er kanskje bare å håpe på at Komplett får inn disse da, siden det jeg leser her minner mer om komikveld når Nvidia skal sende noe.

Lenke til kommentar

 

Nå trodde jeg de i utgangspunktet ikke sendte til Norge? Nærmeste land for vår del er vel Sverige. Sikker på at det ikke har skjedd en feil når du bestilte?

 

Hva er egentlig grunnen til det? Men det er kanskje bare å håpe på at Komplett får inn disse da, siden det jeg leser her minner mer om komikveld når Nvidia skal sende noe.

 

Utenfor EU, tipper jeg

Lenke til kommentar

Da har jeg fått foreløpig svar fra Nvidia om pakken min:

 

"Thank you for contacting the NVIDIA online store.

We apologize for any inconvenience. We have checked the tracking details
and show that the package was returned to us on August 10, 2016.

To sort this out, we have contacted the responsible department for
investigation as to why the package was returned. You will be notified
about the result in no more than 2-3 business days.

Your ticket number is: XXXXXX

If you cannot locate the email in your inbox, please check your spam or
junk mail folders.

Please be advised that if the product has been returned, a refund will
be issued and a new order may need to be placed.

 

Your patience is greatly appreciated."

 

Får håpe de snart kommer med en god grunn hvorfor det har skjedd.

 

Endret av experten
Lenke til kommentar

 

Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen :)

Har vel glidd under nesa på tollvesenet da :)

 

Det er vel alltids mulig.. Annen mulighet er at nvidia har brukt ulike firmaer til å behandle salg i ulike regioner (og at folk her har brukt ulike url'er for shoppinga si).. Personlig fant jeg ikke noen norsk link når jeg klikka rundt hos nvidia (spratt fram og tilbake mellom tysk og britisk), men fant denne linken til norsk pris og kjøp hos itavisen og shoppa derifra :) 

 

Ps. sporingslinken jeg fikk fra nvidia var også hos chronopost.fr, og sier fremdeles bare "ingen info".. Men sporingskoden fungerte fint hos postnord.no - så takk for tipset lenger opp i tråden! :) 

Lenke til kommentar

 

 

Hm.. vet ikke hvorfor dere har fått problemer, men jeg bestilte den 5. (fra nvidia) og PostNord sier nå at pakka er i Oslo ("mottatt terminal og blir videresendt"), med forventet levering i morgen :)

Har vel glidd under nesa på tollvesenet da :)

 

Det er vel alltids mulig.. Annen mulighet er at nvidia har brukt ulike firmaer til å behandle salg i ulike regioner (og at folk her har brukt ulike url'er for shoppinga si).. Personlig fant jeg ikke noen norsk link når jeg klikka rundt hos nvidia (spratt fram og tilbake mellom tysk og britisk), men fant denne linken til norsk pris og kjøp hos itavisen og shoppa derifra :) 

 

Ps. sporingslinken jeg fikk fra nvidia var også hos chronopost.fr, og sier fremdeles bare "ingen info".. Men sporingskoden fungerte fint hos postnord.no - så takk for tipset lenger opp i tråden! :)

 

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...