Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nådd 100 Pokémon i Pokedexen :D Kom også til lvl 24 nå etter ca 60 stk evolves.

 

Jaggu gikk jeg tom for Pokéballer ista også, men etter en kjapp halvtime en plass med 3 pokestops, har jeg plutselig over 50 baller.

 

Opplevde én gang, og blir nok med den ene, å få hele SJU baller på et Pokéstop! Det var drøyt mange ass..

Lenke til kommentar

 

Man får også stardust av å ta gyms (gå inn i shop og trykk på skjoldet øverst).

Jepp, det er vel 500 stardust og 1 coins pr. gym. Det som er litt dumt er at det må gå 21 timer før man kan hente ut mer stardust og coins, og da må man som regel inn i en eller flere gym igjen.

 

500 dust og 10penger pr gym, max 10stk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Tegn på at det er mye av de samme, når jeg har 75 seen i pokedex, 74 captured, og 724 totalt captured..

73/71/824...

 

137/137/4399

hvorav 752 pidgey, 672 rattata, 430 weedle, 360 spearow, 217 drowzee og 216 magikarp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Woff: Har du virkelig 137 stk i Pokédex'en?

 

Hvor mange er det i det hele tatt mulig å få for oss som bor i Oslo/Akershus?

 

FatS1Qb.png

 

 

 

Alt jeg har er fanget, klekket, eller utviklet lokalt. Mangler Muk, Kabutops, Omastar, Lapras, Onix, og de som ikke er mulig å få tak i enten i europa (farfetch'd/kangaskhan/tauros) eller i det hele tatt akkurat nå (zapdos, moltres, articuno, ditto, mew, mewtwo).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvordan kan man se hvor mange man totalt har fanget? Pokedexen skjønner jeg, men totalt.

Det er en achivement for det, så du ser det på badgen for den i profilen din. For enkeltpokemon må du inn i pokedex-entryen dens.

Lenke til kommentar

 

Hjelpe meg. Gymmen rett rundt hjørnet her er nå på level 7 eller noe, med svakeste pokemon en vaporeon rundt 1500cp. Tre dragonair der, to av dem over 3000CP. To snorlax godt oppe i 2000cp.

Så idag en level 9 gym ved Konserthuset. Hvem i alle dager kan klare dem alle innen tidsfristen?

 

 

Hvis de er masse folk fra samme lag som angriper gymmen hele tiden leveler den jo opp kjempefort

Lenke til kommentar

 

 

Man får også stardust av å ta gyms (gå inn i shop og trykk på skjoldet øverst).

 

Jepp, det er vel 500 stardust og 1 coins pr. gym. Det som er litt dumt er at det må gå 21 timer før man kan hente ut mer stardust og coins, og da må man som regel inn i en eller flere gym igjen.

500 dust og 10penger pr gym, max 10stk

Oops, du har helt rett, - jeg glemte bort en null. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Go out and explore with your Buddy Pokémon!

 

Hi everyone,

It’s been a busy summer and, in addition to battling bots and fixing bugs, we’ve also been busy working on some new features for our Pokémon GO Trainers. As you know, we recently released the new Pokémon Appraisal feature, which helps Trainers identify which Pokémon has the most potential for battle. Today we wanted to let you know about a new feature for the game that is just around the corner.

The next addition to Pokémon GO will be Buddy Pokémon. You will be able to pick your favorite Pokémon from your collection to become your buddy, opening up unique in-game rewards and experiences. Buddy Pokémon will appear alongside your Trainer avatar on your profile screen, adding helpful bonuses such as awarding Candy for walking together. You’ll also have the ability to change your Buddy Pokémon at any time.

We’ve got a lot more in the works this fall. Stay tuned here for all the details.

Thanks,
The Pokémon GO Development Team

 

http://pokemongolive.com/en/post/buddy/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...