Gå til innhold

Den Gigantiske Pokemon Go tråden


Anbefalte innlegg

 

Hvis de ikke blir synlige går du i feil retning. Jeg leita etter en vulpix-omriss i en halvtime rundt kuba-parken før jeg prøvde å gå nedover bakken mot vulkan, og vips så poppa den opp ved en av butikkene nedover der. 

Går slik at den kommer nærmest og så er den plutselig helt borte.

 

Det betyr vel at den despawner, mener å huske at det er en timer på hver pokemon før de forsvinner. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satte en 1111 Scyther på en gym ved siden av jobb, og klarte faen ikke å vinne over han med noen av mine 3 1000+ hypnoer. 

Ikke Seaking heller. Prøvde 4 ganger så gadd jeg ikke mere :D

 

Prøver jo å vinne med lavere CP pokemon for mest XP. Får putte en litt mindre kar der neste gang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Fant endelig en drowsee som er bra, 15/15/7 :)

 

Vet ikke hvor du holder til, men du finner veldig lett en enda bedre Drowzee i Oslo. De er som Pidgeys. Ikke er Hypno dessverre noe å skryte av heller.

 

Moss her og det er ett tonn av de :p

Men det er den første jeg har funnet som er så bra.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er bedre å bare spille ikke alltid vente og vente på noe bedre hele tiden. Da blir man lei av spillet lenge før man har prøvd alt. Uansett hvor barsk 2000+ arcaninen din er med max iv og cp er det alltid en som denger den på 30 sek et sted

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ikke vært noe særlig aktiv i Gyms enda, men må snart prøve meg litt der. Da får jeg se om ikke jeg prøver meg litt på Snorlaxen og ser hva den kan utvikle seg til.

Jeg ventet igrunnen for lenge før jeg prøvde meg på gymmer, for trodde at man måtte ha så sterke da. Man må riktignok ha det for å ta ned andre sine gymmer, men egne er det enkelt å komme inn i. Ofte er det bare å hoppe rett inn i en gym også uten å slå noen av de andre. Om man må slå noen så er ofte den svakeste så lett å slå at det går veldig greit, og på den måten få høyere prestisje på gymmen og mulighet til å sette inn. Lettjente coins egentlig.

Hvis du satser på å sette inn pokemon i flere gymmer, må du ikke hente coins før på siste gymmen, men da er risikoen der for at en av de du satte inn blir slått ut før du får tatt de ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...