Gå til innhold

EM 2016: Åttendedelsfinaler

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm
Skrevet

Italia vinner over Spania i dag  :tease:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Here's hoping

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

De gea!

Skrevet (endret)

Noen som har en bra web stream til kampen nå? Får ikke brukt Ace eller Sopcast da jobben har sperret de  :/

Google reddit soccerstreams. Skal være masse der, bla flash basert. Hadde kanskje vært en ide å kjøpe en måned med sumo? Kampanjepris frem til 1. juli til 69 kr tror jeg det var, og du får se alt av em-fotball.

EDIT: 59, faktisk.

Endret av Neonex
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det er så irriterende teit å blåse for farlig spark på de der.

Skrevet

Noen som har en bra web stream til kampen nå? Får ikke brukt Ace eller Sopcast da jobben har sperret de  :/

Google reddit soccerstreams. Skal være masse der, bla flash basert. Hadde kanskje vært en ide å kjøpe en måned med sumo? Kampanjepris frem til 1. juli til 69 kr tror jeg det var, og du får se alt av em-fotball.

Sumo er også stengt. Så går i gjennom div webstream og håper jeg finner noen som ikke går i filteret og er stengt. Takk for tips!

Skrevet (endret)

Sumo er også stengt. Så går i gjennom div webstream og håper jeg finner noen som ikke går i filteret og er stengt. Takk for tips!

Kjip arbeidsplass.  :hm:

Endret av MartinF
Skrevet

Kjip arbeidsplass.  :hm:

Ja på sånne ting er de firkanta. Har det ord som torrent, stream, spill, game e.l i adressen er det ingen nåde.

Må lete litt for å finne en stream som ikke har stream i adressen med andre ord :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaaaaaaaa. Fuck off Espanola!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Drittfitter som faller og filmer og piper non stop! Digg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...