Gå til innhold

Den Store Hearts of Iron IV Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste patch blir en DLC, ifølge development-dagboken fra forrige fredag. Paradox har tatt DLC-jaget for langt. To brannslukkingspatcher, som kun fikset et par bugs, og deretter vil de ha mer penger. Vi har fortsatt en stillehavskrig som ikke fungerer, en AI med store problemer og store mangler ved grensesnittet. Og DLC-ene produseres på samlebånd.

 

Venter på Steam-salg. Kjøper ikke før 70% avslag.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Neste patch blir en DLC, ifølge development-dagboken fra forrige fredag. Paradox har tatt DLC-jaget for langt. To brannslukkingspatcher, som kun fikset et par bugs, og deretter vil de ha mer penger. Vi har fortsatt en stillehavskrig som ikke fungerer, en AI med store problemer og store mangler ved grensesnittet. Og DLC-ene produseres på samlebånd.

 

Venter på Steam-salg. Kjøper ikke før 70% avslag.

Det er ikke sånn det fungerer. Paradox lanserer en stor patch OG Dlc samtidig.

De har aldri tatt betalt for patcher.

Men de tar ofte betalt for ekstra innhold og samtidig gir ut masse nytt helt gratis.

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

Ja, jeg har misforstått litt. En formildende omstendighet, men er likevel i grenseland å ta betalt for innhold når spillet er i den forfatning det er nå. Ville denne DLC-en vært en normal, gratis patch dersom Paradox ikke hadde solgt sesongpass i juni? Nå har de.forpliktet seg til å gi ut DLC i hurtig tempo.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

Som paradox selv har sagt flere ganger.

Innhold som koster penger hadde ikke blitt laget om det skulle vært gratis.

De må tjene penger som alle andre.

Det er naivt å tro at man skal få alt i verden gratis.

Det er naivt å tro at alle tror alt skal være gratis i verden, bare fordi de setter noen krav. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg kan anbefale Kaiserreich-modden varmt. :) Spiller ikke vanlig HoI4, men Kaiserreich er alltid på når jeg laster spillet! :)

 

Har skrevet en kort introduksjon til modden her: https://spillhistorie.no/2016/12/18/spilldagbok-hearts-of-iron-iv-kaiserreich-modifikasjonen/

 

Og har nettopp startet en spilldagbok på samme side, første kapittel er her: https://spillhistorie.no/2017/03/18/spilldagbok-hearts-of-iron-iv-kaiserreich-modden-svenske-stormaktsdrommer/

Lenke til kommentar

Har hatt mye moro med Kaiserreich innimellom. Kontrafaktisk historie, men ikke like mye gjennomgripende modifisering av f.eks. tech trees. Men desto mer kreativ bruk av events, og et samspill mellom events, avgjørelser og focuses som Paradox kunne lært av. Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som gammel HOI-fan synes jeg dessverre HOI4 foreløpig er for dårlig til at jeg spiller det særlig, men spilldagboken din var interessant og morsom lesing så kanskje jeg må prøvet en gjennomspilling med modden du bruker i løpet av påsken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...