Gå til innhold

Snikislamiseringa


Anbefalte innlegg

Nei norges lover er ikke lik for alle, kirkeklokker er f.eks fritatt fra lover om støy.

Og ateister er fritatt fra normer om saklig debatt? Jeg snakket om likestilling innenfor Islam, og du kommer trekkende med kirkeklokker, at det går an.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Nei norges lover er ikke lik for alle, kirkeklokker er f.eks fritatt fra lover om støy.

Og ateister er fritatt fra normer om saklig debatt? Jeg snakket om likestilling innenfor Islam, og du kommer trekkende med kirkeklokker, at det går an.

Norges lover gjelder alle sa du, og det er jo tydelig at det ikke er sant. Skjønner jo at det er lettere å bli sint enn å komme med motargument.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Utover at en patriark er forebeholdt kirken og har fint lite med Islam å gjøre da ;) Men tar poenget, syntes de fleste er alt for inkonsekvente når det kommer til moral og menneskerettigheter, man opererer gjerne med en moralkodeks for de religiøse og en for oss andre. Aldri skjønt hvorfor religiøse så lett får frikort her, de kommer seg foreløpig unna med ting jeg hadde/burde ha blitt tvangsinnlagt for... foreløpig.

 

For noe tull. Norges lover gjelder for alle. Det som i regelen kritiseres er dårlig og uinformert kritikk. Denne er det desverre altfor mye av, mildt sagt.

 

 

Tuller nok ikke med dette nei. 

 

I tillegg til denne støyforurensningen jeg får inn soveromsvinduet mitt hver jævla helg som Apox nevner over her, ett desibel nivå som hadde vært totalt uakseptabelt for alt annet i byen en søndags morgen, så vet du jo at ting som omskjæring også er en utelukkende en religiøs praksis. Hadde det ikke vært noe i retning bestialsk sadistisk om jeg eller noen andre normale sekulære mennesker skulle ha funnet på det samme med våre guttebarn? Og nå sparte jeg deg til og med for den famøse praksis av omskjæring av jentebarn da dette heldigvis ikke forekommer offentlig i Norge.

 

Lista har vært absurd lang og du har rett i at den nå har blitt kortet kraftig ned under tvang, ting som å godta homofile satt vel heller langt inne etc. Dette er ting det ikke var rom for å kritisere før mens presteskapet enda stod sterkt også her hjemme. Not so much nå lenger og det er så mange gode grunner til det at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Det er en helt naturlig utfasing av en gammel praksis som for hvermansen gikk på psyken løs, en mental tvangstrøye spunnet rundt vanlige uskyldige mennesker.

 

Tiden har løpt ifra religion i Norge og det er ingen vei tilbake. Dette er en god ting noe du også hadde sett så lett hadde du ikke i din tid blitt plassert midt oppi det hele med begge bein. Det er lett å lure noen inn i dette da man gjerne har med barn å gjøre, værre er det å få dem ut igjen som voksne når hjenrevasken har satt seg. Derfor må vi unngå religiøs indoktrinering av alle barn her i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I feel your pain bro. Want a cookie?

 

I really dont think you do. Du går jo klar du vettu som selverklært religiøs, det er verre med oss andre hedningene som ikke er verdt en dritt i deres øyne. Islamistene har jo selv uttaler at ateister blir henrettet på flekken siden vi ikke fortjener bedre, mens tilhengere av andre religioner kan til nød gå klar fordi de deler mye av deres egen forkvaklede moral. Kanskje ikke så rart ettersom de Abrahamske religioner i utgangspunktet er en og samme sak.

 

Skulle bare mangle om ikke vi skulle stå opp for oss selv og slå tilbake mot alt dette irrasjonelle søppelet vi alltid har måttet svelge unna her, bare at nå om dagen kan vi gjøre dette med loven på vår side, heldigvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger.

Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger.

 

 

Jasså. Du får nesten bare undskylde at jeg baserer mitt forhold til islamsk likestilling på det mine muslimske venninner sier – og ikke på medienes dramaqueens og såpekokere, samt «islamkritiske» runkesirkler på nett. Det kan anbefaler faktisk.

 

Da får du unnskylde at jeg baserer mitt forhold til islamsk likestilling på det som faktisk skjer i verden. En likestilling som er på høyde med det beste i NMS og andre marginale kristne miljøer. Med andre ord, en likestilling som er fraværende om en ser den med religionsnøytrale briller.

Lenke til kommentar

 

I feel your pain bro. Want a cookie?

 

 

I really dont think you do. Du går jo klar du vettu som selverklært religiøs, det er verre med oss andre hedningene som ikke er verdt en dritt i deres øyne. Islamistene har jo selv uttaler at ateister blir henrettet på flekken siden vi ikke fortjener bedre, mens tilhengere av andre religioner kan til nød gå klar fordi de deler mye av deres egen forkvaklede moral. Kanskje ikke så rart ettersom de Abrahamske religioner i utgangspunktet er en og samme sak.

 

Skulle bare mangle om ikke vi skulle stå opp for oss selv og slå tilbake mot alt dette irrasjonelle søppelet vi alltid har måttet svelge unna her, bare at nå om dagen kan vi gjøre dette med loven på vår side, heldigvis.

Synes det er litt mye forlangt at jeg skal ta denne typen hatske rants seriøst. Foreslår at du og dine åpner en egen tourettes tråd for ateister, i stedet for å forsøke å hijacke tråder som handler om noe annet hele tida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Snikislamiseringa er vel et et begrep som er konstruert for å fenge velgere som får pusteproblemer når de får øye på noe muslimsk. Er underlig hvordan frihet er så viktig – helt til man ser noe man selv ikke liker, da er det plutselig ikke så viktig lenger.

 

Underlig hvordan likestilling er så viktig - helt til patriarken er islamsk, da er det plutselig ikke så viktig lenger.

Jasså. Du får nesten bare undskylde at jeg baserer mitt forhold til islamsk likestilling på det mine muslimske venninner sier – og ikke på medienes dramaqueens og såpekokere, samt «islamkritiske» runkesirkler på nett. Det kan anbefaler faktisk.

Da får du unnskylde at jeg baserer mitt forhold til islamsk likestilling på det som faktisk skjer i verden. En likestilling som er på høyde med det beste i NMS og andre marginale kristne miljøer. Med andre ord, en likestilling som er fraværende om en ser den med religionsnøytrale briller.
Du baserer deg på hva du tror skjer i verden, igjen basert på sensasjonshungrige og profittorienterte medier. Og du tror tydeligvis at det gjør deg objektiv (fordi du er ateist?). *tommel opp* Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

I feel your pain bro. Want a cookie?

 

I really dont think you do. Du går jo klar du vettu som selverklært religiøs, det er verre med oss andre hedningene som ikke er verdt en dritt i deres øyne. Islamistene har jo selv uttaler at ateister blir henrettet på flekken siden vi ikke fortjener bedre, mens tilhengere av andre religioner kan til nød gå klar fordi de deler mye av deres egen forkvaklede moral. Kanskje ikke så rart ettersom de Abrahamske religioner i utgangspunktet er en og samme sak.

 

Skulle bare mangle om ikke vi skulle stå opp for oss selv og slå tilbake mot alt dette irrasjonelle søppelet vi alltid har måttet svelge unna her, bare at nå om dagen kan vi gjøre dette med loven på vår side, heldigvis.

Synes det er litt mye forlangt at jeg skal ta denne typen hatske rants seriøst. Foreslår at du og dine åpner en egen tourettes tråd for ateister, i stedet for å forsøke å hijacke tråder som handler om noe annet hele tida.

 

 

Nei det er ikke bare hatske rants men ett tilsvar på ett alvorlig verdensproblem. Du skjønner jo at dette ikke er rettet mot deg som person, det burde være unødvendig å måtte nevne i denne sammenheng. Men får beklage at jeg ikke føler for å trekke på silkevottene med tanke på en praksis som ville hatt meg henrettet for den jeg er og hva jeg tror på, eneste grunnen til at jeg kan leve ett liv i beste velgående er bare fordi det nå er mange nok av oss vantro hedninger akkurat her i Norge, jeg er veldig heldig sånn sett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

I feel your pain bro. Want a cookie?

 

I really dont think you do. Du går jo klar du vettu som selverklært religiøs, det er verre med oss andre hedningene som ikke er verdt en dritt i deres øyne. Islamistene har jo selv uttaler at ateister blir henrettet på flekken siden vi ikke fortjener bedre, mens tilhengere av andre religioner kan til nød gå klar fordi de deler mye av deres egen forkvaklede moral. Kanskje ikke så rart ettersom de Abrahamske religioner i utgangspunktet er en og samme sak.

 

Skulle bare mangle om ikke vi skulle stå opp for oss selv og slå tilbake mot alt dette irrasjonelle søppelet vi alltid har måttet svelge unna her, bare at nå om dagen kan vi gjøre dette med loven på vår side, heldigvis.

Synes det er litt mye forlangt at jeg skal ta denne typen hatske rants seriøst. Foreslår at du og dine åpner en egen tourettes tråd for ateister, i stedet for å forsøke å hijacke tråder som handler om noe annet hele tida.

 

 

Nei det er ikke bare hatske rants men ett tilsvar på ett alvorlig verdensproblem. Du skjønner jo at dette ikke er rettet mot deg som person, det burde være unødvendig å måtte nevne i denne sammenheng. Men får beklage at jeg ikke føler for å trekke på silkevottene med tanke på en praksis som ville hatt meg henrettet for den jeg er og hva jeg tror på, eneste grunnen til at jeg kan leve ett liv i beste velgående er bare fordi det nå er mange nok av oss vantro hedninger akkurat her i Norge, jeg er veldig heldig sånn sett.

 

 

Du er ikke provoserende, du er bare kjedelig. Håper ikke du tror på dette paranoide pjattet selv.

 

 

Du baserer deg på hva du tror skjer i verden, igjen basert på sensasjonshungrige og profittorienterte medier. Og du tror tydeligvis at det gjør deg objektiv (fordi du er ateist?). *tommel opp*

Ja media er bare løgn, du sitter på fasiten for du har jo tross alt noen muslimske venner.

 

 

Virkeligheten er såpass stor at media må foreta et utvalg. Dette foregår etter profittmessige kalkyler. Sensasjoner, konflikter og drama blåses ut av alle dimensjoner. Fordi om noe er "sant", er det ikke sikkert man får et realistisk bilde av virkeligheten. Om jeg teller bare de røde bilene som kjører forbi vinduet mitt på bloggen min, så vil det av bloggen se ut som det bare kjører røde biler utenfor vinduet mitt. Det står ikke eksplisitt og det er sant at det passerte 10 røde biler i går. Men det passerte også 90 i andre farger, som jeg altså ikke nevner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, du kan jo ikke argumentere for at Norge har blitt mindre islamsk enn for ett år siden. Eller fem år siden. Alt kommer an på hvordan du definerer begrepet og perspektivet du har. Hun har uansett i noen grad rett i at Norge blir mer islamsk i vår tid uansett hvor konspriatorisk eller psykopatisk det ordet høres ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Midt oppi alt faenskapet som er religion og Islam, så får man vel gjøre rom for solskinnshistoriene også sånn som at asylstrømmen ikke har ført til økt arbeidsledighet i Tyskland:

Tyskland: Laveste ledighet siden gjenforeningen i 1990

Nei... Bare et og annet overgrep.

 

Det ville jo stått enda bedre til i Tyskland om ikke landet rant over med "mutti" sine lykkejegere.

Lenke til kommentar

 

Midt oppi alt faenskapet som er religion og Islam, så får man vel gjøre rom for solskinnshistoriene også sånn som at asylstrømmen ikke har ført til økt arbeidsledighet i Tyskland:

Tyskland: Laveste ledighet siden gjenforeningen i 1990

Nei... Bare et og annet overgrep.

 

Det ville jo stått enda bedre til i Tyskland om ikke landet rant over med "mutti" sine lykkejegere.

 

De lykkejegerne som nå får jobber og betaler skatt? Eller er det også snikislamisering? Kanskje de betaler skatt på en spesielt muslimsk måte som du ikke liker?

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

 

Midt oppi alt faenskapet som er religion og Islam, så får man vel gjøre rom for solskinnshistoriene også sånn som at asylstrømmen ikke har ført til økt arbeidsledighet i Tyskland:

Tyskland: Laveste ledighet siden gjenforeningen i 1990

Nei... Bare et og annet overgrep.

 

Det ville jo stått enda bedre til i Tyskland om ikke landet rant over med "mutti" sine lykkejegere.

 

De lykkejegerne som nå får jobber og betaler skatt? Eller er det også snikislamisering? Kanskje de betaler skatt på en spesielt muslimsk måte som du ikke liker?

 

:dontgetit::eek::lol: :lol: :lol:

 

Joda, takk for dagens latter.

Lenke til kommentar

 

 

 

Midt oppi alt faenskapet som er religion og Islam, så får man vel gjøre rom for solskinnshistoriene også sånn som at asylstrømmen ikke har ført til økt arbeidsledighet i Tyskland:

Tyskland: Laveste ledighet siden gjenforeningen i 1990

Nei... Bare et og annet overgrep.

 

Det ville jo stått enda bedre til i Tyskland om ikke landet rant over med "mutti" sine lykkejegere.

 

De lykkejegerne som nå får jobber og betaler skatt? Eller er det også snikislamisering? Kanskje de betaler skatt på en spesielt muslimsk måte som du ikke liker?

 

:dontgetit::eek::lol: :lol: :lol:

 

Joda, takk for dagens latter.

 

Du er et faglig sterkt og moralsk oppegående menneske, og jeg takker for ditt bidrag til debatten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...