Gå til innhold

Elbil-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Syar-2003 skrev (25 minutter siden):

Det ante meg at xc40 uhellene ikke "bare" enkelt kan avvises og tilskrives eldre folk med pedalforvirring.

Volvo er i store problemer dessverre. Virker ikke som selskapet har klart å ta vare på sikkerhetskulturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
obygda skrev (42 minutter siden):

Volvo er i store problemer dessverre. Virker ikke som selskapet har klart å ta vare på sikkerhetskulturen.

Og det klarer du å se ut fra et par artikkler i motor? Hva må man kjøpe for å få seg en sikker bil da?

Skrevet
bzzlink skrev (8 timer siden):

Det tror jeg også. 
Forsøkte å klarte over midtkonsollen, men var for stiv i ryggen. Tenkte at: jeg setter den i drive og prøver å kjøre bilen ut av parkeringslommen fra passasjersetet.

Amen, en helt logisk forklaring helt uten hull. Men det er selvsagt ikke like moro...

Skrevet
AL123 skrev (20 minutter siden):

Og det klarer du å se ut fra et par artikkler i motor? Hva må man kjøpe for å få seg en sikker bil da?

Nei. Jeg klarer å få det ut av 100 vis av artikler i inn og utland der Volvo er involvert i ulykker og der de skylder på førerfeil. Om noe burde de gjøre noe for å lære av førerfeil om det faktisk er det som er tilfelle. Men istedenfor å lære...så avviser de stadig mer og løfter ikke en finger. Personlig tror jeg de har feil som de ikke vil ta seg råd til å utbedre. Volvo har mistet selve essensen i hva merket har stått for.

• Liker 2
Skrevet (endret)
obygda skrev (45 minutter siden):

Nei. Jeg klarer å få det ut av 100 vis av artikler i inn og utland der Volvo er involvert i ulykker og der de skylder på førerfeil. Om noe burde de gjøre noe for å lære av førerfeil om det faktisk er det som er tilfelle. Men istedenfor å lære...så avviser de stadig mer og løfter ikke en finger. Personlig tror jeg de har feil som de ikke vil ta seg råd til å utbedre. Volvo har mistet selve essensen i hva merket har stått for.

Litt rart i og med at de aldri har satset mer på sikkerhet, og jeg kan iallefall ikke komme på noen som satser like mye på sikkerhet. Med et mulig unntak for Mercedes.

Endret av AL123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...