Gå til innhold

FINALETRÅD - Crystal Palace vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

SIiplAv.png4v63g.png 8RDE8mL.png

The Emirates Football Association Challenge Cup, FINALE
21-05-2016 Kl. 18:30 @ Wembley Stadium
Dommer: Mark Clattenburg
Vises på: TV 2 Sport Premium / BT Sport / BBC One

facup-final.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Alan we trust

Skrevet

Pardew's menn har spilt som et nedrykkslag i 2016 med kun 2 seire i ligasammenheng. Dette er et lag vi skal slå, men med LvG ved roret så vet man at alt kan skje, og at sannsynligheten for at vi klarer å fucke opp ligger der.

Skrevet

Kan ikke sammenlignes. Dere var så sikre på at dere kom til å vinne hele driten i 3 måneder og kapre en Champions League-plass. Men så dreit dere dere skikkelig ut og verden var i balanse igjen :)

Har sympati for flere Pool-venner av meg, men nytelsesfaktoren var meget høy kan en si :)

• Liker 4
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Nei.

Skrevet

Klart dere håper at vi taper. Jeg satt med en skadefryd av de sjeldne når jeg innså at dere hadde fått bank! Kan bare tenke meg hvor deilig det kommer til å bli for dere hvis vi taper i kveld, sånn at dere faktisk får noe å juble for i år! :)

• Liker 3
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jublet ganske høyt når vi landet Klopp som manager jeg, still do. :)

Skrevet

Skal ikke si noe annet enn at United kommer til å vinne denne kampen ganske greit.

Samme hvem som vinner egentlig, gir meg ikke noen nytelse etter denne sesongen

Skrevet

vi må huske på at pardew er taktisk overlegen van gaal. men united skal i utgangspunktet ha et sterkere lag enn cp. tipper det blir uavgjort og at united taper straffesparkkonkurransen.

• Liker 1
Skrevet

Vi vinner 0-3, og etter kampslutt annonserer LvG at han gir seg som trener.  :yes:

Forresten. Om vi finner FA-cupen, så vil LvG være den første manageren som vinner noe med Manchester United innen det har gått to år. (Om en ser bort ifra Charity Shields vunnet av Moyes og Sexton).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...