Gå til innhold

Fylleangst fra helvete


Annnol

Anbefalte innlegg

Husker totalt ingenting igår, men har blitt fortalt av venner detaljer av hva jeg har gjort, og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal tørre å vise meg selv i klassen, eller i det hele tatt på skolen igjen. Fyf, jeg skjemmes så sykt!

 

Våknet opp og ante ingen fred og fare, trodde jeg hadde klart meg fint og ikke gjort noe flaut. Neida, hadde tydeligvis utvekslet spytt med halve trinnet mitt, prøvd å kysse folk som har kjæreste, bare gått rett opp og kysset de, uten å si noe som helst. Både jenter og gutter. Så nå sitter jeg her da, og tenker at jeg ikke skal dra på skolen mer utenom når eksamen er, fordi jeg er så sykt flau.

 

Vet også nå at det ikke er særlig lurt å drikke til du mister kontroll over hva du selv gjør, men sånn ble det igår. Vet også at russetida ikke er noen unnskyldning, og jeg tror jeg aldri igjen kommer til å røre sprit igjen.

 

Anyways, noen som har noen forslag til hvordan jeg skal klare å komme meg på skolen? Jeg husker jo ingenting, alt det jeg vet nå, har jeg blitt fortalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med de over. Selv om det er vanskelig, er det best å gå med hodet hevet og late som at du mener det. Hvis noen minner deg på hendelser, bare le det bort. Andre blir påvirket av at man viser at man ikke bryr seg, og da går det fort over.

Endret av avocado123
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke hør på folk som forteller deg hva du har gjort i fylla.

Ved flere tilfeller opplever jeg at folk lyver og overdriver så det renner.

En sikker måte å få deg til å føle deg som dritt uten at du kan si noe på det.

De kurerer sin egen fylleangst og forsøker å fortrenge all den dumme dritten de gjorde selv ved å få deg til å tro at du har gjort noe verre.

 

Husker spesielt en kveld der jeg ikke drakk spesielt mye, husket hele kvelden klart og tydelig.

En jeg kjenner prøvde veldig hardt å overbevise meg dagen derpå om noe dumt jeg gjorde.

Denne gangen var jeg 100% sikker på at han av en eller annen syk grunn forsøkte å få meg til å tro at jeg hadde gjort noe jeg ikke gjorde.

 

Hvis du ikke husker en drit av det som skjedde er det som fortelles enten løgn eller så er det noe du ikke hadde kontroll over i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...