Gå til innhold

Dette er nettbutikkene nordmenn foretrekker


Anbefalte innlegg

 

 

Ble mindre bruk av komplett for min del etter de økte grensen på fri frakt til 1000kr, og la ned pickup point i trondheim. Foretrekker netonnet nå.

 

På amazon og ebay kjøper jeg helt andre varer.

Hæ? Har de lagt ned pick-up point i Trondheim? Da er det vel takk og farvel til masse handel i Trøndelag.

 

Har ikke så mye å si, for min del ble det mye nærmere å hente det i en butikk med Postnord kasse.

Kan også velge masse forskjellige butikker over hele byen.

 

 

Var kjekt med gratis retur på pickup point.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Velger altid en norsk side framfor en utenlansk en hvis det ikke er mye dyrere, som skjelden er tilfellet med de tingene jeg har kjøpt.

 

i de fleste tilfellene blir det til at jeg handler fra Dustin.

 

men selv om jeg i de fleste tilfeller har kjøpt fra Dustin, går jeg flere ganger inn på andre sider som komplett enn jeg er på dustin, har bare blitt sånn.

(stemmer for noen andre jeg kjenner også)

 

lurer på hvorfor de ikke er på topp 10 på visninger uansett, etter min erfaring (og noen jeg kjenner, eks. faren min) er jeg mye mere fornøyd med Dustin enn jeg har vært med eks, CDON eller NetonNet....

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
Lenke til kommentar

 

 

Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge.

Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang.

 

Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for.

Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge.

Amazon.co.uk sender det aller meste til Norge.

Nei, de nekter å sende alle de samme tingene jeg har prøvd å få tak i på amazone.com

Lenke til kommentar

 

 

 

Komplett er ok grunnet hentebu'ene. Ellers får jeg varer raskere fra Canada enn fra Sandefjord og billigere transport fra Kina enn fra Norge.

Den eneste fordelen norske nett-butikker har er forbrukerrettighetene, det gjør ting i utgangspunktet greiere om noe er galt med varene. Dog, ei heller det viser seg å være riktig hver gang.

Portoen fra Kina er det posten Norge som betaler for.

Fra Amazon er det jo bare 1% av varene som du kan kjøpe til Norge.

Amazon.co.uk sender det aller meste til Norge.

Nei, de nekter å sende alle de samme tingene jeg har prøvd å få tak i på amazone.com

 

 

Må også legge til at prisene på Amazon.co.uk som regel er dyrere enn samme varene fra Amaxon.com, ihvertfall sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar

amazon føles ubrukelig til tider der mange ikke vil levere til norge, og det er ikke alla norsk Amazon.no... ebay er det bedre med, men selv da slår komplett dem på alt bortsett fra gammel brukt data\datadeler.

 

Komplett har demo-brukte produkter som dem selger til lavere priser (for dem som vil ha det billigst) ellers er prisene like gode som dem andre nettbutikkene, man må lete lenge for å finne tilbud og eller lavere pris (INK FRAKT) andre steder.

 

I tillegg så slipper man slite med folk som er useriøs på amazon\ebay\finn.no

Lenke til kommentar

amazon føles ubrukelig til tider der mange ikke vil levere til norge, og det er ikke alla norsk Amazon.no... ebay er det bedre med, men selv da slår komplett dem på alt bortsett fra gammel brukt data\datadeler.

 

Komplett har demo-brukte produkter som dem selger til lavere priser (for dem som vil ha det billigst) ellers er prisene like gode som dem andre nettbutikkene, man må lete lenge for å finne tilbud og eller lavere pris (INK FRAKT) andre steder.

 

I tillegg så slipper man slite med folk som er useriøs på amazon\ebay\finn.no

 

Glemte å si at man må selv regne på moms når man handler på e-bay da er prisen gjærne samme som i norske butikker.. får man sendt ting som gave, så har du mista din reklamasjonsrett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...