Gå til innhold

Stellaris-tråden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Håper du koser deg.:) Jeg har i hvert fall hatt mye moro med det! :) Anbefaler om du ikke har DLC å skaffe Utopia. Den er veldig god. Det er også to story packs som gir mye bra innhold, som ikke er obligatoriske, men fine. Species packs er optional så klart. :)

 

Stellaris' neste XP (v 2.0) kommer for øvrig til å bli GEDIGEN. Hvis du har fulgt teaserne, vet du at det vil fullstendig redefinere spillet. I går kom navn og pris. Navnet er Apocalypse, og prisen er 19.99 usd/euro.  Ganske mye, men så er det sykt mye innhold, både i gratis-patchen 2.0 og for Apocalypse-kjøpere.
 
Dev diary 100 forteller at alt som er blitt delt så langt i dev diary 91-99 (utenom 95 som var om en mini-DLC) blir gratis. Gårsdagens dev diary er for noe av det som kommer i Apocalypse.  Death stars (kalt Planet Destroyers), Super Star Destroyers (kalt Titans) and ion ray super-våpen!
 
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. 

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. 

Har du prøvd Kaiserreich-modden til HoI4? Den er veldig bra. :)

 

Torsdagens utviklerdagbok for Stellaris snakker om forandringer til ascension perks og noen tillegg til denne delen av spillet:

 

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-103-civic-ascension-perks-changes-and-additions.1067730/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gleder meg veldig til apocalypse-utvidelsen. Etter at Hearts of Iron i stor grad floppet for min del var Stellaris en herlig oppdagelse, og jeg synes de har gjort en veldig god jobb med å utvide spillet uten å snu opp ned på konsepter som fungerer bra. Har ikke lest så mye om hva som kommer, da jeg liker å oppdage sånt selv, men særlig titans synes jeg virker veldig lovende. Noe jeg synes mangler er skikkelig store skip som du ikke har råd til å miste, så dette kan bli skikkelig bra. 

Har du prøvd Kaiserreich-modden til HoI4? Den er veldig bra. :)

 

Torsdagens utviklerdagbok for Stellaris snakker om forandringer til ascension perks og noen tillegg til denne delen av spillet:

 

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stellaris-dev-diary-103-civic-ascension-perks-changes-and-additions.1067730/

 

Tror jeg prøvde den så vidt etter å ha lest en veldig interessant oppsummering av en runde som jeg tror du skrev for en tid tilbake? 

 

For min del er nok problemet med HOI4 i stor grad de endrede spillmekanikkene, særlig hvordan du kontrollerer styrkene dine og manglende OOB, men det er så klart en smakssak. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. :)

Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. 

Lenke til kommentar

 

Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. :)

Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. 

 

Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization).

Lenke til kommentar

 

 

Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. :)

Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. 

 

Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization).

 

Absolutt verdt å plukke opp igjen. Mange av forbedringene og endringene tror jeg du får gratis via siste patch også. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Den nye, tregere pacen i early game kler virkelig spillet. :)

Enig, og synes det virker som et helt nytt spill på mange områder, som måten man tar systemer. Ser en kan sette ned antallet "starlanes" også, så regner med å få mer interessante og strategisk viktige kamper nå. Storfornøyd så langt selv om jeg kun er 30 min inne i det. 

 

Nå fikk jeg lyst å ta opp spillet igjen. Er lenge siden jeg sist spilte Stellaris (Har gått mest i Civilization).

 

Absolutt verdt å plukke opp igjen. Mange av forbedringene og endringene tror jeg du får gratis via siste patch også. 

 

Fikk siste patch i dag. Den var på 500MB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...