Gå til innhold

Jorden er flat


Anbefalte innlegg

Hm?

 

Her en artikkel fra 2012, om paret Ødegaard og Sannes som kjøpte en meteoritt som landet i en hytte i Rodeløkken kolonihage. Må nu være noget løgn og bedrag involvert...

 

https://www.dagbladet.no/nyheter/odegaard-og-kona-har-kjopt-den-forsvunne-meteoritten/63264828

 

Og den stjernesteinen som skal brennes opp i atmosfæren etter ni(!) måneder, - hvordan kan andre objekter fra verdensrommet lande trygt på jorda, men ikke den?

Hvorfor blir akkurat den steinen brent opp i atmosfæren og ikke lasteskip til og fra ISS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andre objekter fra verdensrommet som lander her brenner godt før de lander de også, de aller fleste brenner opp, noen er store nok til at den ikke brenner opp.

Hadde "diskolyset" vært større og massivt ville det ikke brent opp.

 

Lasteskip til og fra ISS har varmeskjold om de skal lande, om ikke blir de sendt i bane for å kræsje i havet, det finnes faktisk en egen "gravplass" der de sender slikt.

 

Sapacecraft-Cemetery.jpg

 

I området der sender de alt som ikke eller som kanskje ikke brenner opp. Det er ett område der det er minst sjanse for å treffe noe og er lengst unna beboelse.

Lenke til kommentar

En kirkegård for romsøppel i havet?

 

Syke greier. Som noen sier hos Daily Mail;

 

 

 

Along with their hydrazine and host of other toxic materials...plus there's a fortune in rare metals and high grade metals ..I don't find it cool that the Pacific is being turned into a junkyard because we've made such a junkyard of space we need a new junkyard. AND it allows us to think- plus it's cheaper as we can get away with not spending on a solution to clear the junkyard we have in space..well just pollute the ocean instead..they probably call this a win-win. I support space development not shortsightedness because we can get away with it.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-5007681/Nasa-spacecraft-cemetery-buries-satellites.html#ixzz55dPoihNM 
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

 

Må være virkelig store gevinster de har fra ISS for at det skal kunne forsvare denne forurensningen av havet. Vi trenger ikke å bli foret med videoer av mennesker med høyt hår, uten at det har noen som helst nytte.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det syke greier?

Du klarte jo å tenke på problemet, NASA fant åpenbart en løsning lenge før du tenkte på at fallende satelitter osv kunne være ett problem.

 

Forurensningen er liten, det er vel mest metall og i forholdsvis små mengder.

Det finnes flytende øyer flere km store med søppel flytende rundt, at NASA lar ting falle i havet i stedet for andre steder er verdt det marginale forurensningen.

 

Metall, som jo er det som stort sett kommer ned ettersom det andre brenner opp er ikke forurensende forresten, om noe så hjelper det på livet ved at koraller osv. fester seg. Det er yrende dyreliv rundt vrak, såpass at skip blir senket av miljøvernorganisasjoner.

 

Liker du ikke filmer uten mening eller nytte lengre nå? Tenkt til å slutte å poste de antar jeg?

Lenke til kommentar

 

 

Flat earth guru ute med ny musikkvideo. Veldig informativ om hva flat jordere tror. Denne er om satelitter.

Ugh, finnes det noen videoer av folk som er litt mer artikulere og med i alle fall snev av utdannelse, og ikke bare hjernedøde sørstats-hippier?

Jeg har en mistanke om at det er ironisk og at fyren bare latterliggjør flatjordere. Sangene er hjertfall veldig artige, dyktig fyr sånn sett :)

Vet ikke helt om han er en som latterliggjør flat jordere. Han er gjest i siste Globebusters show som varer ganske lenge. 3 timer og 11.

https://youtu.be/dt4HQKq_Dfg

Han er fra England. Bor i Spania og har få venner han kan prate flat jord med. Akkurat som meg. Jeg prater ikke med mange om det. Det er ganske tabu.

På jobb så kan jeg sette showet på datamaskinen og lytte med øreplugger. Men kan ikke sitte å se på. Men Globebusters showene er mer lytteshow enn å se på.

Jeg lytter akkurat nå og gir meg mer å tenke på at månelandingen er falsk. Hvorfor sier Apollo 14 astronauten Alan Bean at han ikke er sikker på om han dro gjennom Van Allen beltet?

Hvorfor hører vi ikke en eneste Apollo astronaut si «WOW, se på jordkloden» og filmer den? Det burde da være et fantastisk skue, tenk når vi ser supermånen og hvor stor den er.

Hvis iss astronauten flyter rundt der oppe pågrunn av at de hele tiden er i fritt fall. Hvorfor fløy Apollo astronautene rundt hvis de var på vei til månen så var de på ingen måte i fritt fall.

Og hvorfor sier Neil Armstrong at han ikke så noen stjerner eller planeter i Cislunar space. Med det mener han mellom jorden og månen. Her burde det vært det beste stedet å se stjerner og planeter. Milliarder av stjerner som skal være mye klarere. Nei. Det hele høres ut som de aldri har vært på månen og heller er facinert over at de har lurt menneskeheten.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt om han er en som latterliggjør flat jordere. Han er gjest i siste Globebusters show som varer ganske lenge. 3 timer og 11.

https://youtu.be/dt4HQKq_Dfg

Han er fra England. Bor i Spania og har få venner han kan prate flat jord med. Akkurat som meg. Jeg prater ikke med mange om det. Det er ganske tabu.

På jobb så kan jeg sette showet på datamaskinen og lytte med øreplugger. Men kan ikke sitte å se på. Men Globebusters showene er mer lytteshow enn å se på.

Jeg lytter akkurat nå og gir meg mer å tenke på at månelandingen er falsk. Hvorfor sier Apollo 14 astronauten Alan Bean at han ikke er sikker på om han dro gjennom Van Allen beltet?

Hvorfor hører vi ikke en eneste Apollo astronaut si «WOW, se på jordkloden» og filmer den? Det burde da være et fantastisk skue, tenk når vi ser supermånen og hvor stor den er.

Hvis iss astronauten flyter rundt der oppe pågrunn av at de hele tiden er i fritt fall. Hvorfor fløy Apollo astronautene rundt hvis de var på vei til månen så var de på ingen måte i fritt fall.

Og hvorfor sier Neil Armstrong at han ikke så noen stjerner eller planeter i Cislunar space. Med det mener han mellom jorden og månen. Her burde det vært det beste stedet å se stjerner og planeter. Milliarder av stjerner som skal være mye klarere. Nei. Det hele høres ut som de aldri har vært på månen og heller er facinert over at de har lurt menneskeheten.

Det jeg finner merkelig med det hele er at du i det hele tatt gidder høre på noen du er overbevist om at lyver, og at du tar hva de sier til inntekt for noe som helst.

Og for å toppe det av tar du sågar endel av det de sier som sannhet, og derfor mener du de lyver om resten.

Lenke til kommentar

 

Vet ikke helt om han er en som latterliggjør flat jordere. Han er gjest i siste Globebusters show som varer ganske lenge. 3 timer og 11.

https://youtu.be/dt4HQKq_Dfg

Han er fra England. Bor i Spania og har få venner han kan prate flat jord med. Akkurat som meg. Jeg prater ikke med mange om det. Det er ganske tabu.

På jobb så kan jeg sette showet på datamaskinen og lytte med øreplugger. Men kan ikke sitte å se på. Men Globebusters showene er mer lytteshow enn å se på.

Jeg lytter akkurat nå og gir meg mer å tenke på at månelandingen er falsk. Hvorfor sier Apollo 14 astronauten Alan Bean at han ikke er sikker på om han dro gjennom Van Allen beltet?

Hvorfor hører vi ikke en eneste Apollo astronaut si «WOW, se på jordkloden» og filmer den? Det burde da være et fantastisk skue, tenk når vi ser supermånen og hvor stor den er.

Hvis iss astronauten flyter rundt der oppe pågrunn av at de hele tiden er i fritt fall. Hvorfor fløy Apollo astronautene rundt hvis de var på vei til månen så var de på ingen måte i fritt fall.

Og hvorfor sier Neil Armstrong at han ikke så noen stjerner eller planeter i Cislunar space. Med det mener han mellom jorden og månen. Her burde det vært det beste stedet å se stjerner og planeter. Milliarder av stjerner som skal være mye klarere. Nei. Det hele høres ut som de aldri har vært på månen og heller er facinert over at de har lurt menneskeheten.

Det jeg finner merkelig med det hele er at du i det hele tatt gidder høre på noen du er overbevist om at lyver, og at du tar hva de sier til inntekt for noe som helst.

Og for å toppe det av tar du sågar endel av det de sier som sannhet, og derfor mener du de lyver om resten.

Jeg kan gidde å høre på alle. Om det gir meg noe er noe annet. Jeg kan tro at Neil Armstrong sa det han sa om å ikke se stjerner fordi han har vært militærpilot og sikkert vært så høyt opp at stjerner dimmes selvom han flyr i mørke natten. Dette kan jeg sette sammen med min egen erfaring da jeg selv har sittet i passasjerfly og forundret meg over å ikke se stjerner. Kan hende vi var veldig høyt oppe. Men jeg synes å huske det var 110000 meter i følge skjermen i setet foran meg.

Og jeg setter det sammen med en veldig entusiastisk person fra «elektrisk univers» konferanse som ble intervjuet og sa at det bare er her nede på jorden man kan se stjerner. Dess lenger opp. Dess dimmere blir de til de forsvinner helt. Skal se om jeg finner intervjuet.

Alan bean som ikke er sikker på om han dro gjennom van alllen beltet forbinder jeg med at å huske en løgnhistorie ikke er like lett som å huske en sann historie. Don Pettit som suger på å forklare hva som er prosedyren hvis Kuppolaen i ISS er hvis de får en lekkasje er fordi det hele er løgn. Løgnere blir satt ut av spørsmål som ikke er drillet inn. Og således ser vi ulike svar på om man ser stjerner eller ikke i verdensrommet.

Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke helt om han er en som latterliggjør flat jordere. Han er gjest i siste Globebusters show som varer ganske lenge. 3 timer og 11.

https://youtu.be/dt4HQKq_Dfg

Han er fra England. Bor i Spania og har få venner han kan prate flat jord med. Akkurat som meg. Jeg prater ikke med mange om det. Det er ganske tabu.

På jobb så kan jeg sette showet på datamaskinen og lytte med øreplugger. Men kan ikke sitte å se på. Men Globebusters showene er mer lytteshow enn å se på.

Jeg lytter akkurat nå og gir meg mer å tenke på at månelandingen er falsk. Hvorfor sier Apollo 14 astronauten Alan Bean at han ikke er sikker på om han dro gjennom Van Allen beltet?

Hvorfor hører vi ikke en eneste Apollo astronaut si «WOW, se på jordkloden» og filmer den? Det burde da være et fantastisk skue, tenk når vi ser supermånen og hvor stor den er.

Hvis iss astronauten flyter rundt der oppe pågrunn av at de hele tiden er i fritt fall. Hvorfor fløy Apollo astronautene rundt hvis de var på vei til månen så var de på ingen måte i fritt fall.

Og hvorfor sier Neil Armstrong at han ikke så noen stjerner eller planeter i Cislunar space. Med det mener han mellom jorden og månen. Her burde det vært det beste stedet å se stjerner og planeter. Milliarder av stjerner som skal være mye klarere. Nei. Det hele høres ut som de aldri har vært på månen og heller er facinert over at de har lurt menneskeheten.

Det jeg finner merkelig med det hele er at du i det hele tatt gidder høre på noen du er overbevist om at lyver, og at du tar hva de sier til inntekt for noe som helst.

Og for å toppe det av tar du sågar endel av det de sier som sannhet, og derfor mener du de lyver om resten.

 

Jeg kan gidde å høre på alle. Om det gir meg noe er noe annet. Jeg kan tro at Neil Armstrong sa det han sa om å ikke se stjerner fordi han har vært militærpilot og sikkert vært så høyt opp at stjerner dimmes selvom han flyr i mørke natten. Dette kan jeg sette sammen med min egen erfaring da jeg selv har sittet i passasjerfly og forundret meg over å ikke se stjerner. Kan hende vi var veldig høyt oppe. Men jeg synes å huske det var 110000 meter i følge skjermen i setet foran meg.

Og jeg setter det sammen med en veldig entusiastisk person fra «elektrisk univers» konferanse som ble intervjuet og sa at det bare er her nede på jorden man kan se stjerner. Dess lenger opp. Dess dimmere blir de til de forsvinner helt. Skal se om jeg finner intervjuet.

Alan bean som ikke er sikker på om han dro gjennom van alllen beltet forbinder jeg med at å huske en løgnhistorie ikke er like lett som å huske en sann historie. Don Pettit som suger på å forklare hva som er prosedyren hvis Kuppolaen i ISS er hvis de får en lekkasje er fordi det hele er løgn. Løgnere blir satt ut av spørsmål som ikke er drillet inn. Og således ser vi ulike svar på om man ser stjerner eller ikke i verdensrommet.

 

Deg om det. Personlig hører jeg ikke på noe en løgner forteller meg. At du velger deg ut halvparten som troverdig får være din hodepine. Jeg bare finner det "litt" pussig, samt at det indikerer et sterkt ønske om å plukke ut alt du kommer over som bevis på noe du tror. Så sterkt er ønsket at du tror på folk du selv mener er løgnere.

En merkelig holding, syntes jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 Dette kan jeg sette sammen med min egen erfaring da jeg selv har sittet i passasjerfly og forundret meg over å ikke se stjerner. Kan hende vi var veldig høyt oppe. Men jeg synes å huske det var 110000 meter i følge skjermen i setet foran meg.

Dette her igjen? Du KAN(!) se stjerner når du er ute å flyr! Husker du ikke vi diskuterte dette? Så ufattelig uærlig av deg å plutselig bruke dette som et argument igjen, når du VEIT at dette var noe vi snakket om sist

 

Du ljuger jo så det renner av deg 

Endret av bshagen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dette kan jeg sette sammen med min egen erfaring da jeg selv har sittet i passasjerfly og forundret meg over å ikke se stjerner. Kan hende vi var veldig høyt oppe. Men jeg synes å huske det var 110000 meter i følge skjermen i setet foran meg.

Dette her igjen? Du KAN(!) se stjerner når du er ute å flyr! Husker du ikke vi diskuterte dette? Så ufattelig uærlig av deg å plutselig bruke dette som et argument igjen, når du VEIT at dette var noe vi snakket om sist

 

Du ljuger jo så det renner av deg

 

Et lite utvalg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dette kan jeg sette sammen med min egen erfaring da jeg selv har sittet i passasjerfly og forundret meg over å ikke se stjerner. Kan hende vi var veldig høyt oppe. Men jeg synes å huske det var 110000 meter i følge skjermen i setet foran meg.

Dette her igjen? Du KAN(!) se stjerner når du er ute å flyr! Husker du ikke vi diskuterte dette? Så ufattelig uærlig av deg å plutselig bruke dette som et argument igjen, når du VEIT at dette var noe vi snakket om sist

 

Du ljuger jo så det renner av deg

Jeg husker du sa det. Men jeg gjorde ikke det. Husker du sa du var litt bedugget. Så kanskje kan jeg tenke at du så stjerner da flyet ikke var i makshøyde. Eller så kan det være at flyet jeg satt i var høyere oppe. Jeg linket også til en artikkel om folk som sier de ikke kan se stjerner og grunnen i artikkelen er at kabinlyset er for sterkt til at man ikke kan se stjerner. Litt merkelig synes jeg.

Lenke til kommentar

Naturlig at stjerner ses fra en slette, da aeroplan betyr luftmaskin over plane (slette). Og slette betyr igjen noe som er... flatt. 

 

Men en skulle anta at stjerner ville være enda lettere å se ute i verdensrommet (dersom slikt noe fantes). 

 

Nydelig. Først setter du likhetstegn mellom uttrykket "aeroplan" og flatt.

Dernest antar du noe. Igjen.

 

Det er stort sett slik livet ditt er? Gjetninger, antakelser og tro?

Endret av Garamond
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...