Gå til innhold

Hillary Clinton. Klanens venn eller svertekampanje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du selv? 

Virker kilden troverdig? 

Får du noe nyttig informasjon ut av filmen?

Er he claims - she said troverdig? Jeg finner det helt håpløst, og når det i tillegg kommer fra en kanal som beskriver seg selv som:

 

Beneath the surface, there is a bigger story. 

Vocativ is a digital media venture that explores the deep web to discover original stories, hidden perspectives, emerging trends, and unheard voices from around the world.

 

En klassisk konspirasjonsteori/viewbait kanal, blir du sjokkert over ting du finner på youtube via slike kanaler så vil jeg ønske deg velkommen til internet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva tenker du selv? 

Virker kilden troverdig? 

Får du noe nyttig informasjon ut av filmen?

Er he claims - she said troverdig? Jeg finner det helt håpløst, og når det i tillegg kommer fra en kanal som beskriver seg selv som:

 

Beneath the surface, there is a bigger story. 

Vocativ is a digital media venture that explores the deep web to discover original stories, hidden perspectives, emerging trends, and unheard voices from around the world.

 

En klassisk konspirasjonsteori/viewbait kanal, blir du sjokkert over ting du finner på youtube via slike kanaler så vil jeg ønske deg velkommen til internet.

Vel..Det er vel mere kkk-medlemet som er konspiratorisk når han hevder med Hillary. Kan ikke finne noe særlig med konspirasjonsteorier på kanalen så vet ikke helt hva du snakker om.

 

Det jeg spør om er dette er en svertekampanje mot Hillary eller om det han sier kan ha noe i seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Venn?

 

Demokratene og kkk går langt tilbake.

 

"Fact: The Ku Klux Klan was originally and primarily an arm of the Southern Democratic Party. Its mission was to terrorize freed slaves and Republicans who sympathized with them."

Ja og det som var demokrater etter borgerkrigen er nå republikanere og visa versa.

Lenke til kommentar

Mens Bernie Sanders ble arrestert for å demonstrere for borgerrettigheter for svarte jobbet Hillary Clinton for Barry Goldwater kampanjen - en republikaner som ville resegregere Amerika.

Hillary kalte svarte ungdommer for "super predators", og mannen hennes signerte lover som gjorde at flere millioner unge svarte menn ble kastet i fengsel for bullshit.

Og fikk dere med dere Hot Sauce-gaffen her forleden? Dama eier ikke skam. Og svarte flest i USA er så politisk apatiske at de ikke bryr seg. De vet bare at hun jobbet for Obama. Og at hun heter Clinton.

post-388664-0-07358600-1462253207_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mens Bernie Sanders ble arrestert for å demonstrere for borgerrettigheter for svarte jobbet Hillary Clinton for Barry Goldwater kampanjen - en republikaner som ville resegregere Amerika.

 

Hillary kalte svarte ungdommer for "super predators", og mannen hennes signerte lover som gjorde at flere millioner unge svarte menn ble kastet i fengsel for bullshit.

 

Og fikk dere med dere Hot Sauce-gaffen her forleden? Dama eier ikke skam. Og svarte flest i USA er så politisk apatiske at de ikke bryr seg. De vet bare at hun jobbet for Obama. Og at hun heter Clinton.

 

Kanskje de tenker det samme som meg om clinton, ikke et særlig bra valg, men bedre en premiegjøken trump?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være ærlig tror jeg Trump er mest 'hot air'. Han vil nok roe seg betraktelig. Mesteparten av den høytflyvende retorikken lar seg ikke gjennomføre. En president Trump er nok bedre enn en President Clinton, utrolig nok. Clinton er hauk og langt ute på høyresiden. Med henne blir det økte forskjeller, dårligere økonomi enn det ellers ville være og sansyneligvis mer krig.

 

 

post-388664-0-88814300-1462288054_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...