Gå til innhold

Hva er verdt å se på HBO Nordic om dagen?


Gjest Bruker-239845

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-239845

Hei! :) 

 

Da var jeg akkurat ferdig med Entourage for tredje gang, så lurer på om jeg skal beholde medlemskapet eller ikke.

 

Billions - Ser denne ferdig nå. Ganske grei drama. Ser den nok ferdig. Anbefalt.

 

Game of Thrones - Jevnt over bra, men litt oppskrytt.

 

Fargo - Likte ikke spesielt godt første sesong og er visst alene i verden om å mene det. En bra serie, men kan ikke se at den er fantastisk. Er sesong to bedre?

 

Silicon Valley - Det tok meg noen episoder å komme inn i den, men sterkt anbefalt!

 

Sopranos - Fantastisk.

 

The Wire - Også tidvis fantastisk, men føler Sopranos er bedre.

 

Dexter - Stort sett fantastisk. 

 

The Leftovers - Anbefaler den, men litt usikker på hva jeg synes. Likte veldig godt mystikken og følte at den innledningsvis var veldig bra. Tror nok jeg ser mer om det kommer flere sesonger.

 

Snuser nå på:

 

MadMen og Banshee. Har også vurdert Boardwalk Empire. Begynte på OZ, men etter tre episoder var jeg ikke solgt, så glemte litt av den.

 

Ble litt langt det her, men som dere ser har jeg sett en del på HBO. Savner en skikkelig kvalitetsserie hvor jeg føler at tiden min er vel brukt! :) Ser ikke mye TV, så liker at det er bra når jeg først ser.

 

På forhånd takk! :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Tror kanskje jeg skal gi Banshee en sjanse, da. Hørte at den var veldig voldelig og er i utgangspunktet ikke glad i filmer eller serier som er overdrevent voldelige. :)

 

 

Enig i BoB. En av de absolutt beste!

 

Har vurdert Boardwalk, men noe usikker. Fantastisk altså? :) 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Begynte på Banshee i går! So far, so good! :) 

 

Tror dette er en serie som kan passe for meg, så ser videre i kveld.

 

Ellers leste jeg en plass at noen sa serien kunne passe for de som likte True Blood. Jeg elsket True Blood (i hvert fall de første to-tre sesongene), så det kan kanskje stemme. Anbefaler forøvrig folk å sjekke ut den om noen ikke skulle ha sett den. :) 

 

Carnivàle

The Jinx

The Affair

Curb Your Enthusiasm

Six Feet Under

Twin Peaks

 

Jeg så første sesong av Carnivale. Egentlig er det min type serie og jeg synes den var ganske bra, men mistet litt interessen når jeg oppdaget at den var kansellert etter to sesonger. :/ 

 

Twin Peaks er nok den beste serien i hele tråden etter min mening. Visste ikke at den var på HBO. Har sett den to ganger. Tenker jeg sparer tredje gangen til litt senere. :) 

 

Six Feet Under begynte jeg på, men fikk aldri helt den store entusiasmen. Mulig jeg ikke gav det nok tid. Hadde jo litt samme erfaring med Sopranos (elsket serien først rundt sesong 3). 

 

The Affair tenker jeg umiddelbart nei, men så at en annen også nevnte den var bra.

 

Takk for tips! :) 

 

 

Synes den nye serien med The Rock var genial. "Ballers".

 

Litt Entourage vibe over det hele, dog ikke like bra, lite som slår den.

 

Må si meg enig her. Har sett denne og likte den veldig godt! :) Av og til trenger man noe enkel underholdning, korte episoder og digge damer. Pussig nok har ingen av mine kamerater som likte Entourage vært enig med meg og mente den var crap, men de så heller ikke mer enn to episoder eller slik.

 

I sin sjanger synes jeg det er en BRA serie.

 

Boardwalk Empire er veldig bra

 

Den bør nok sjekkes ut etterhvert. Tror det kan være en serie for meg. :)

Lenke til kommentar

Carnivàle

The Jinx

The Affair

Curb Your Enthusiasm

Six Feet Under

Twin Peaks

 

Jeg så første sesong av Carnivale. Egentlig er det min type serie og jeg synes den var ganske bra, men mistet litt interessen når jeg oppdaget at den var kansellert etter to sesonger. :/ 

 

Twin Peaks er nok den beste serien i hele tråden etter min mening. Visste ikke at den var på HBO. Har sett den to ganger. Tenker jeg sparer tredje gangen til litt senere. :)

 

Six Feet Under begynte jeg på, men fikk aldri helt den store entusiasmen. Mulig jeg ikke gav det nok tid. Hadde jo litt samme erfaring med Sopranos (elsket serien først rundt sesong 3). 

 

The Affair tenker jeg umiddelbart nei, men så at en annen også nevnte den var bra.

 

Takk for tips! :)

Twin Peaks ble også kansellert etter to sesonger. Sesong to av Carnivàle er noen hakk bedre enn den første. Sånn er det gjerne. Jeg hadde sett ferdig serien.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Har nå sett tre episoder av Banshee og elsker serien så langt! Kampen i episode tre er noe av det råeste jeg har sett på lenge. Vet ikke om det var meningen, men jeg lo høyt flere ganger. Skal definitivt se den igjen. Hehe.

 

Twin Peaks ble også kansellert etter to sesonger. Sesong to av Carnivàle er noen hakk bedre enn den første. Sånn er det gjerne. Jeg hadde sett ferdig serien.

 

 

Det er sant, men jeg visste ikke det om Twin Peaks på forhånd. I tillegg følte jeg at serien hadde en avslutning, selv om det jo var noen åpne tråder og historier.

 

Jeg likte kanskje ikke Carnivale så godt, når jeg tenker meg om. Var veldig nysgjerrig på forhånd og liker generelt den type serie, men synes kanskje ikke den var like bra som jeg hadde håpet. Men kan selvsagt være verdt å se sesong to. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Banshee blir bare bedre og bedre elijah! Gled deg

 

Godt å høre! :) 

 

Ser for meg eller fryktet at det er en serie som kan begynne sterkt og skli ut (slik som True Blood IMO), men håper du har rett. Episode 4 ruller snart. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Bruker-239845

Banshee.

 

J*vlig RÅ serie i begynnelsen, men som mange serier synes jeg den flater litt ut og blir repetiv og forutsigbar med en gang effekten av det nyskapende elementet har lagt seg. Det samme skjedde med True Blood for eksempel. Med det sagt, synes jeg det er en severdig serie som jeg kan anbefale. Er nå i gang med sesong 4 også.

 

Game of Thrones er jo tilbake og åpnet sterkt etter min mening. Synes forrige sesong var ganske bra etter å ha vært litt lei av sesongen forut.

 

Ellers ser jeg at Silicon Valley er i gang igjen også. :D

Endret av Bruker-239845
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...